2. Hotelbeoordelingen Filippijnen
  3. Hotelbeoordelingen: Luzon
  4. Hotelbeoordelingen Busuanga
Filippijnen Busuanga Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• The Beach House Ocam Ocam Beoordelingsscore: 9,2

“Het was er heerlijk, er waren bouwactiviteiten naast het hotel, maar het lawaai viel erg mee. Het is echt een aanrader, prachtige locatie”

• Cocovana Beach Resort Beoordelingsscore: 8,7

“De locatie was rustgevend en super mooi!”

• AL FARO Cosmio Hotel Palawan Beoordelingsscore: 9,4

“Prachtig uitzicht. Goed en vriendelijk personeel. Hele goede prijs/kwaliteit verhouding.”

• Cocovana Beach Resort Beoordelingsscore: 8,7

“We hadden een super mooie kamer en prachtig uitzicht over de zee. Zou het zeker aanraden. Je komt hier erg tot rust en het personeel is zo aardig.”

• Cocovana Beach Resort Beoordelingsscore: 8,7

“Ideaal om even tot rust te komen, enkele zitgelegenheden rond het zwembad (als er veel gasten zijn vaak wel bezet, dus er zouden er zeker meer mogen zijn, wij hadden geluk en waren vaak soms de enige die er waren). We sliepen in de dormroom, comfortabele bedden, gordijnen om je af te schermen. (Wel heel gehorige airco). Om de omgeving te verkennen heb je best een scooter nodig, zeker als je graag eens wat gaat uiteten(anders moet je telkens in het resort eten en dit was best prijzig, neem voldoende cash mee als dit zo is) of naar een strand gaat, want bij de accommodatie kan dit ook niet. In de buurt valt voldoende te beleven, praat met locals, ze verwijzen je met plezier naar leuk plekjes. Heel vriendelijk personeel.”

De 5 beste hotels in Busuanga