2. Hotelbeoordelingen Polen
  3. Hotelbeoordelingen: Mazovië
  4. Hotelbeoordelingen Białobrzegi
Polen Białobrzegi Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Marina Diana Beoordelingsscore: 8

“Grote kamer met uitzicht op het meer. Goed restaurant aanwezig bij het hotel. Diner was heerlijk en het ontbijt ook niks op aan te merken.”

• Marina Diana Beoordelingsscore: 8

“NIET AANGERADEN!!! verschrikkelijke verblijf, ze hebben bed bugs. ik heb overal rare puistjes op mijn lichaam. ik heb deze locatie via booking.com gedaan met meer uitzicht maar toen ik op de locatie was wordt bij mij verteld dat deze boeking niet geldig is en kamer niet beschikbaar was. ik kon hetzelfde kamer verblijven maar moest ik 400 PLN per nacht betalen en booking.com wordt geannuleerd. Er waren geen enkele andere hotels beschikbaar dus ik moest verplicht hier blijven. Het is een grote scam organiseerde criminelen. ze laten je heel slechte kamer zien alsof deze jouw geboekte kamer is en moest je verplicht andere kamer nemen. In de nacht ben ik er keer wakker geworden omdat er ware dranken gasten in de gang en geen receptie of security aanwezig. Booking.com heeft mij ook in de steek gelaten. Ik heb via hun boeking gemaakt maar geen enkele oplossing aangeboden. Er is niks in de kamer, geen minibar aanwezig zoals aangegeven!”

De 3 beste hotels in Białobrzegi

gebaseerd op 764 hotel reviews op Booking.com