2. Hotelbeoordelingen Polen
  3. Hotelbeoordelingen: Klein-Polen
  4. Hotelbeoordelingen Pcim
Polen Pcim Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Apartamenty Black Lion Beoordelingsscore: 9,9

“We hadden een verschrikkelijke reis gehad veel vertragingen. ik had afgesproken dat we om 15.00 uur in het appastement zouden zijn. Ik heb dat onderweg bijgesteld met 17.00 uur uiteindelijk waren we er pas om 18.30. de eigenaarresse was blijven wachten tot we er waren en heeft ons de sleutels overhabdigd. We zijn harelijk ontvangen.”

• Apartamenty Black Lion Beoordelingsscore: 9,9

“Prachtige nieuwbouwappartementen met een fantastisch uitzicht. Hele vriendelijke mensen. Mooie uitvalbasis om deze provincie te ontdekken (Krakau, zoutmijnen, Tatragebergte, ...).”

• Apartamenty Black Lion Beoordelingsscore: 9,9

“De gastvrijheid. Altijd vriendelijk niets was teveel. Ontbijt altijd goed verzorgt, veel keuze en elke morgen had ze iets nieuws gebakken. Kamer en badkamer schoon en goed verzorgt. Via de veranda hadden we een mooi uitzicht op de bergen. Goede parkeerruimte. Krakau is een hele mooie stad en heeft een grote historie. We hebben daar veel gezien. Auschwitz natuurlijk, Schindler museum, de zoutmijn, echt een aanrader en kasteel Wawel in Krakau. De wegen in Polen waren ook verrassend goed.”

• Apartamenty Black Lion Beoordelingsscore: 9,9

“Alles beviel ons, fantastisch appartement, mooie ligging, super relaxte vakantie.”

De 5 beste hotels in Pcim

gebaseerd op 444 hotel reviews op Booking.com