2. Hotelbeoordelingen Polen
  3. Beoordelingen vakantiewoningen: Neder-Silezië
  4. Beoordelingen vakantiewoningen Stronie Śląskie
Polen Stronie Śląskie Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Apartamenty Amadeus Beoordelingsscore: 8,9

“Super”

• Hotel i Apartamenty pod Śnieżnikiem Beoordelingsscore: 8,7

“Mooie locatie, leuke wandelroutes in de buurt. Heerlijk ontbijtbuffet. Gezellig veldje om te zitten/barbecuen/relaxen met mooi uitzicht.”

• Poduszka Apartamenty Zielony Dom Beoordelingsscore: 9,3

“Goede contact met de host. Mooi en proper appartement. Alles was aanwezig !”

• Chata Lisa Beoordelingsscore: 9,8

“Het vakantiehuis heeft een uitstekende ligging op de flank van de vallei. De afstand tot het dorp is beperkt en in de directe omgeving is er een lokale brouwerij waar je lekker kan eten en drinken. Voor sportievelingen is het vakantiehuis een goede startplaats voor een fiets- of wandeltocht in de zomer en skiën in de winter.”

• Agroturystyka u Maryli Beoordelingsscore: 9,5

“Wij hadden halfpension geboekt. Het ontbijt was serieus overdadig. We waren de enigen die eten hadden geboekt, dus het leek wel alsof we aan de buffettafel zelf zaten. Het avondeten was lokaal pools zoals je van agrotoerisme kan verwachten. De gast-familie was super behulpzaam. Onze fietsen mochten binnen staan en we konden ook gebruik maken van afspuitmogelijkheden (geen hele hoge druk echter, hou daar rekening mee) Zwembad geweldig. Locatie geweldig. Op de buitenrand, maar op 5 minuten van de supermarkt. Finish van onze race 2 dagen achter de accommodatie.”

De 30 beste vakantiewoningen in Stronie Śląskie

gebaseerd op 7.336 beoordelingen van vakantiewoningen op Booking.com