2. Hotelbeoordelingen Portugal
  3. Beoordelingen B&B en herberg: Alentejo
  4. Beoordelingen B&B en herberg Porto Covo
Portugal Porto Covo Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Pé na Areia, Alojamento Local Beoordelingsscore: 9,2

“We hadden een erg leuke kamer met oog voor details. De eigenaresse heeft erg haar best gedaan om het ons naar de zin te maken. Koffie, thee, water en andere lekkernijen zijn gratis te gebruiken en pakken. De binnen patio is leuk om een glas wijn te drinken en te ontbijten.”

• Ocean House Alentejo Beoordelingsscore: 9,1

“Neutra”

• “Het ligt in het centrum en ook vlakbij zee. Je bent zo weer op de route.”

• Calmaria Guesthouse Beoordelingsscore: 8,6

“De locatie is net buiten het centrum waar de restaurants zich bevinden. Hele mooi accommodatie met een gezellige patio waar je overdag je maaltijden kan voorzien. In de ochtend is dit de plaats waar het ontbijt geserveerd wordt. Het inchecken was volledig contactloos, maar bij het uitchecken hadden we kort contact, zeer vriendelijk en ik kreeg een attentie voor mijn verjaardag. De kamer was voor ons helemaal in orde. Ruim, een goed bed en een eigen propere badkamer. Het ontbijt was zeer lekker. Keuze uit fruit, brood, yoghurt, cake...”

• Monte Varginhas Porto Covo Beoordelingsscore: 8,3

“Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Midden op het platte land met uitzicht op zee. Veel vogeltjes rond het huis. Terras met volop zon. .”

De 5 beste B&B's en herbergen in Porto Covo

gebaseerd op 5.431 beoordelingen van B&B's en herbergen op Booking.com