2. Hotelbeoordelingen Portugal
Portugal Mesão Frio Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Vila Douro Guesthouse Beoordelingsscore: 8,9

“Mooi zwembad”

• Casa De Canilhas Beoordelingsscore: 9,4

“Schitterende locatie , mooi uitzicht, heerlijke bedden , gastvrije service en perfect ontbijt!”

• Casa Miradouro Beoordelingsscore: 8,8

“mooi zicht op Douro”

• Private Douro- Quinta das Susandas Beoordelingsscore: 9,3

“Geweldige locatie met vriendelijk personeel, absoluut een pareltje in de Douro.”

• Quinta Do Bosque Beoordelingsscore: 9,9

“Prachtige locatie, hooggelegen met uitzicht op de wijngaarden. Hoog service niveau. Personeel heel vriendelijk en betrokken. Heerlijk uitgebreid ontbijt en het diner is zeker aan te bevelen. Alles was perfect!”

• Quinta das Fontainhas Beoordelingsscore: 9,2

“De locatie was uitstekend, fantastich uitzicht, mooi verwarmd zwembad., Het dorp met supermarkt op loopafstand. We hebben aangegeven dat de pannen in slechte staat verkeerden. Nog diezelfde dag werd dit opgelost. Huisje was verder zeer compleet ingericht.”

• Private Douro- Quinta das Susandas Beoordelingsscore: 9,3

“De locatie was top! Heerlijk gelegen met mooie voorzieningen waaronder een super zwembad. Heerlijk gegeten zowel ontbijt als ook 's avonds (wel reserveren). Gastvrouw was erg aardig en behulpzaam!”

• Casa d' Alem Beoordelingsscore: 9,4

“De plek, hele aardige mensen, fantastisch zwembad, mooie omgeving en zo kan ik nog wel even doorgaan.”

• Casa d' Alem Beoordelingsscore: 9,4

“Een prachtig authentiek huis, geweldig ingericht, super goede sfeer. De slaapkamer en badkamer zijn heel ruim. Het personeel is heel attent en doet er alles aan om je speciaal te laten voelen. Het ontbijt en diner met eventueel bij te boeken wijn arrangement zijn heerlijk. Mega mooi uitzicht. Ik kom zeker terug! Prachtige plek om van daaruit op verkenning te gaan in de Douro Vallei”

• Casa Vale do Douro Beoordelingsscore: 9,5

“De gastvrijheid, de ligging, het zwembad, de ligstoelen, de kamer, de keuken alles was geweldig! Omdat we vroeg vertrokken stond ons ontbijt klaar met belegde broodjes en fruit. De koffie konden we zelf zetten met cupjes. Kortom echt goed verzorgd!”

De 10 beste hotels in Mesão Frio