2. Hotelbeoordelingen Portugal
  3. Hotelbeoordelingen: Azoren
  4. Hotelbeoordelingen Praia da Vitória
Portugal Praia da Vitória Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hostel da Palmeira Beoordelingsscore: 9

“We sliepen op een 3 persoonskamer met eigen badkamer, het was een fijne, schone kamer met handige opbergruimte. Dichtbij het centrum, de zee & het vliegveld.”

• Royal Beach Hostel Beoordelingsscore: 9

“Geweldige locatie, super fijn personeel en ruime kamer. Badkamer was compleet en ruim. In de accommodatie rook het fris en lekker. De gedeelde ruimte was zeer compleet ingericht.”

• “Dicht bij het strand”

• “Plek is dichtbij het centrum en groot warenhuis”

• Quinta dos Figos "5 Trevos GOLD" Beoordelingsscore: 8,4

“De tuin, mooie bomen vol vruchten. Nette kamer, dichtbij haven, ongeveer 15 minuten lopen van Praia vandaan, zit in een buitenwijk, een supermarkt en koffiebarretje in de supermarkt op ongeveer 10 minuten loopafstand. We hebben geluncht in de tuin”

• “Prima locatie”

• Quinta Rico - House II Beoordelingsscore: 9,8

“We hebben genoten in de woning Quinta Rico. Wat een mooi, verzorgd huis! Het zwembad, de jacuzzi, het huis met de heerlijke badkamers en last but not least het uitzicht op de zee en de kliffen. Aan werkelijk alles is gedacht (ook een bbq, een sauna, zitplaats met vuurplaats en binnen ook wijnklimaat koelkasten) De natural pools zijn op een paar minuten rijden van het huis. Bedankt Hugo voor jouw gastvrijheid!”

• Atlantida Mar Hotel Beoordelingsscore: 9,1

“Allereerst; ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed en uitgebreid ontbijt, mooi zwembad met altijd voldoende plek, 15-20 min lopen naar Praia, vlakbij een gezellig en levendig restaurant (‘s avonds muziek): Delman Bar & Lounge. Twee minuten rijden naar de Continente (supermarkt).”

• Hostel da Palmeira Beoordelingsscore: 9

“Dat wij onze spullen konden laten liggen ivm vertrek boot laat in de middag en dat we daarbij nog gebruik mochten maken van de gedeelde keuken en woonkamer”

De 30 beste hotels in Praia da Vitória