2. Hotellrecensioner POR
  3. Recensioner för semesterboenden i Algarve
  4. Recensioner för semesterboenden i Luz
Portugal Luz Verifierade recensioner av semesterboenden från riktiga gäster

• ”Tillgång till ett fantastiskt fint hotellkomplex poolområde och lekplats: Bahia da luz. Lögenhetwn låg väldigt nära det komplexet. Lägenheten i sig var väldigt stor och fräsch, förutom några mindre defekter.”

• Beco Do Poço Gästbetyg: 9,5

”Läget och utsikten .”

• Estrela da Luz Resort Gästbetyg: 9

”Lugnt läge med utsikt. Parkering i garage under huset. Enkel men bra och vällagad frukost.”

• Luz Studio Gästbetyg: 8,8

”Fint och lugnt område. 2 minuters promend till havet. Marklägenhet med liten uteplats, det var mysigt. Städingen kunde varit bättre, både i lägenheten och på uteplatsen. Vi städade det första vi gjorde när vi kom. Köket kunde varit lite bättre utrustat, en del som saknades när man lagar mat själv. Men det funkade. I det stora hela mycket nöjda.”

• ”Vi är en familj på två vuxna, en femåring och en bebis. Värden såg till att det fanns både en babysäng och barnmatstol på plats åt oss. Vi stannade i tre veckor och saknade ingenting, vi varvade med att laga mat i lägenheten och att äta ute. Det funkade utmärkt. Den fantastiskt vackra stranden som har flera restauranger och caféer ligger endast en fem minuters promenad från lägenheten, och mataffär finns en promenad på cirka tio minuter bort. Busshållplatsen ligger två minuter från lägenheten, buss 4 tar dig till Lagos på under en halvtimme (du betalar kontant på bussen). Om du har bil tar det bara tio minuter till Lagos. Värden var snabb på att svara och väldigt tillmötesgående, vi rekommenderar varmt ett besök!”

• ”Den härliga gården och god frukosten”

De 30 bästa semesterboendena i Luz

baserat på 10 499 recensioner av semesterboenden på Booking.com