2. Hotelbeoordelingen Turkije
  3. Hotelbeoordelingen: Egeïsche Zee (Turkije)
Egeïsche Zee (Turkije) Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Duja Bodrum Beoordelingsscore: 8

“Uitzicht naar zee vanuit het hotel”

• L'Agora Old Town Hotel & Bazaar Beoordelingsscore: 6

“De vriendlijkheid van het personeel. De locatie. Het sfeervolle gebouw.”

• Vista Del Amor Faralya Beoordelingsscore: 10

“Prachtige, rustige omgeving. Zeer vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten.”

• Costa Maya Bodrum Beoordelingsscore: 8

“Het hotel is goed en de ligging actie is erg goed (100 meter lopen naar de haven). Verwacht geen 5 sterren hotel maar een gemoedelijk hotel met vriendelijke mensen, mooi zwembad en zoals gezegd in het centrum van Bodrum”

• Hotel Baylan Basmane Beoordelingsscore: 9

“Centraal gelegen in de stad, je wandelt zo overal heen. Vriendelijk personeel en wat erg fijn was voor mij als overlander en eigen parkeerplaats waar je voertuig veilig staat. Prima ontbijt trouwens :-)”

• Radisson Hotel Izmir Aliaga Beoordelingsscore: 10

“Alles was perfect”

• Aristonicus Boutique Hotel Beoordelingsscore: 9

“Super leuk ingericht wat voor mij een geweldig sfeertje creëerde. Voelde me er gelijk thuis. De gastvrouw is fantastisch, aardig, behulpzaam en geeft je het gevoel echt welkom te zijn. Ontbijt is prima.”

• Pamukkale Melrose Viewpoint Suites Beoordelingsscore: 8

“Hotel is dichtbij Hierapolis, aardig personeel, parkeerplaats voor de deur, voor deze prijs is dit wat je mag verwachten. In de buurt van restaurants en supermarket. Bakker op de hoek is dag en nacht open. Voor ons vroege vertrek (6u) hebben we hier nog wat verse broodjes gehaald. Heel erg lekker!!!!”

• Avec Hotel Beoordelingsscore: 5

“Vriendelijke personeel Behulpzaam”

• Dalya Life Beoordelingsscore: 9

“Mooie locatie.”

De 30 beste hotels in: Egeïsche Zee (Turkije)