2. Hotellrecensioner POL
  3. Hotellrecensioner POL
Katowice Urban Area Verifierade recensioner av semesterboenden från riktiga gäster

• Jasna SportHotel & SPA Gästbetyg: 8

”Supertrevligt personal. Wellnessspa var fantastiskt. Inga barn som vi uppskattade mycket. Underbar lägenhet.”

• ”ALLT!!! Här vill vi bo. Inredningen var fantastiskt, hur de kunnat gjort med den lilla ytan. Väldigt rent och fräscht. Sköna sängar och fick gratis nesspresso kaffe. Bra utsikt och väldigt centralt. Trevlig tjej i personalen som hjälpte oss rätt.”

• Parkcity Chorzów Gästbetyg: 9

”Det passade oss perfekt, då en familjemedlem bor på gångavstånd från boendet”

• ”Välbeläget, nytt hotell så allt är fräscht.”

• Parkcity Centrum Gästbetyg: 10

”Excellent!! jag rekommendera den!”

• ”läget”

• ”Läget i Katowice var perfekt. Studio ligger åt gården så det är lugnt och tyst”

• ”Det var välstädat och fräsch, centralt, bra ljudisolering då fönstret var ut mot gatan som är fullt av uteserveringar”

• ”Komplet ren anläggning, säker parkering, jag tar rummet igen.”

• ”Mycket bra läge , nära allt. Lägenheten var mycket ren och det är inte slitet på nåt sätt. Värden svarade direkt när vi hade nån fråga. Det här var andra gången vi besökte denna lägenhet. Vi hade bil med oss och garaget ingick i priset. Trevlig takterass , vi tog balkongstolarna dit och kunde njuta av vackra vädret där.”

De 29 bästa semesterboendena i Katowice Urban Area

baserat på 141 681 recensioner för semesterboenden på Booking.com