Ain Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Le Moulin de Champagne Beoordelingsscore: 7

“Het was er koel, stil en donker. Prima”

• “Een fantastisch kamer gedeeld met 2 andere kamers. Totaal een zeer modern super schoon en in alles voorzien. Je moet je wel aan de regels houden die overal zijn aangeplakt. Overdreven het aantal geplastificeerde kaarten. De regels zijn zeer acceptabel.”

• Le jardin de félicie Beoordelingsscore: 8

“Prima ruime badkamer. Zeer smaakvolle inrichting van het huisje. Mooi minituintje / terrrasje. Rustige straat buiten het centrum. Overdekt parkeren op binnenplaatsje met afsluitbare poort. Leuk en mooi gelegen dorpje op heuvel. voldoende restaurantjes in het dorpje. Zeer geschikt voor een kort verblijf. Vanaf snelweg goed aangegeven naar Trévoux in ongeveer 10 minuten. Erg vriendelijke en behulpzame gastvrouw. Om nog eens te doen.”

• B&B au Moulin de Riottier Beoordelingsscore: 8

“De ligging de accommodatie, de bedden en het ontbijt.”

• Villa La Maternite Beoordelingsscore: 9

“De gastvrijheid. De mooie ruime kamer, met uitzicht op de tuin. Goed verzorgd ontbijtje. Keukentje waarvan je gebruik kon maken, incl. koelkast en magnetron. De mooie tuin. Alleen jammer, dat het weer nog niet klaar was voor het zwembad.”

• Le Moulin de Saint-Julien Beoordelingsscore: 10

“Zeer rustige locatie aan de rand van het dorp. Manege in de nabijheid. Zeer hartelijke ontvangst. Lieve en attente eigenares. Hebben op voorhand een avondmaaltijd aangevraagd . Deze was zeer gevarieerd en lekker. Parkeren van de auto op de binnenplaats van de oude molen. Halverwege de heenreis was dit de perfecte afstand om een overnachting te boeken.”

• Château des Charmes Beoordelingsscore: 10

“Bijzonder gastvrij ontvangst. Prachtig kasteel met stijlvolle inrichting. Heerlijk bed met mooie en comfortabel bedlinen. Een overnachting die je niet snel vergeet, al was het maar voor 1 nacht; het voelde heel speciaal en luxe. Je waant je echt in een kasteel met bijbehorende inrichting. Tuinmeubels werden voor ons buiten gezet en we hebben gezellig buiten bezeten. Eric heeft ons goed onderhouden, ijs gebracht en het was ook geen probleem om onze eigen wijn in hun koelkast te zetten. De tuin is prachtig met veel bloeiende rozen. Zeker een adres om te onthouden en hopelijk komen we nog eens terug of anders misschien in Nimes.”

• “Wat een prachtig verblijf. We hebben er zo van genoten! Echt magisch, we waanden ons 900 jaar terug in de tijd. De gastvrouw is super vriendelijk en sympathiek. Ze doet dat super goed, chapeau! Het ontbijt was erg lekker, alles erop en eraan.”

• B&B La Cerisaie Beoordelingsscore: 9

“Gastvrijheid”

• Phèdre en Saône Beoordelingsscore: 10

“We hadden eigenlijk een appartement, alles heel compleet. De tuin is groot en heel mooi. En volledig omheind; ideaal voor onze hond. De gastvrouw was super gastvrij. Het ontbijt zeer uitgebreid en heerlijk. Het ligt niet ver van de snelweg, ideaal voor overnachting”

De 30 beste B&B's en herbergen in: Ain

gebaseerd op 21.202 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com