2. Hotelbeoordelingen Georgië
  3. Beoordelingen vakantiewoningen: Ajara
Ajara Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Batumi's authentic center Beoordelingsscore: 8

“Centrale ligging”

• Batumi New Boulevard LINIMA Beoordelingsscore: 8

“Het is een heerlijk appartement. Schoon, goede bedden en goede faciliteiten. Zelfs een wasmachine! Na 10 minuutjes lopen sta je in een groot en netjes park, met speeltuin. Daar hebben de kinderen zich goed vermaakt.”

• Batumi-Gonio First line Apartment Beoordelingsscore: 10

“Het appartement is erg gezellig, uitgerust met alles wat je nodig hebt, een groot balkon met uitzicht op de zee, uitstekend!”

• Panorama Sea View Studio! Beoordelingsscore: 8

“Ruimte en lokatie”

• Luxury studio 25-13 leo group Beoordelingsscore: 8

“Proper.moderne kamer. Goede moderne badkamer met wasmachine. Mooi uitzicht Niet echt een studio maar eerder een hotelkamer waar je een afwasmachine en strijkplank hebt. Gelegen in een hotel van 35 verdiepingen.”

• Real Palace Apartment Beoordelingsscore: 10

“Giorgi is een geweldige host. Hij nam alle tijd om mij alles uit te leggen over het appartement en de omgeving. Ik kon hem altijd bereiken voor vragen. De laatste dag bracht hij me naar de juiste bus om mijn reis te vervolgen. Het appartement is ook mooi. Het heeft alles wat je nodig hebt. De locatie is ideaal. Je hebt uitzicht op de zee. Ik heb een fijne tijd gehad.”

• Alliance Palace Batumi Beoordelingsscore: 8

“Het ontbijt en de locatie”

• “Goed gelegen. Top uitzicht van op de 27ste verdieping en ruime kamer. Comfortabel bed en handig dat er een kitchenette aanwezig was. Op de 40ste verdieping is er ook elke ochtend een ontbijtbuffet beschikbaar aan 30GEL/persoon. Zelfs massage kan je er boeken. Eigenaar heeft ons vriendelijk opgewacht op dag 1 en heeft alles voorzien dat we nodig hadden. Prijs/kwaliteit echt heel goed.”

• Barney's apartment Beoordelingsscore: 8

“Mooi opgeknapt appartement op een fijne locatie in Batumi Old Town. Weg van de straat dus geen lawaai van voorbijgaand verkeer. Helaas tijdens onze overnachting wel bovenburen die 's nachts met meubels begonnen te schuiven, maar verder heerlijk stil.”

De 30 beste vakantiewoningen in: Ajara

gebaseerd op 53.339 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com