2. anmeldelser av hoteller i Spania
  3. anmeldelser av hoteller i Spania
Álava-provinsen Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• Hospederia de los Parajes Omtalescore: 7

«Hyggelig, hjelpsomt personale»

• Hospederia de los Parajes Omtalescore: 9

«Flott hotell i gammel bygning midt i byen. Hyggelige rom med gode senger og bad, fine fellesareal og restaurant. Bar nede i grottene under hotellet. Vinduene vender inn mot den innebygde bakgården.»

• Parador de Argómaniz Omtalescore: 7

«Store rom og bad»

• El Coto Hotel Restaurante Omtalescore: 9

«Hyggelig personale. Flott rom og veldig bra bad. Ble og tilbudt 3 retters middag da vi kom om kvelden. Gratis privat parkering.»

• Aitetxe Omtalescore: 10

«Sentralt. Nesten frokost på senga med kafe utenfor. Fredelig natt, og godt å våkne til stemmer av folk som startet arbeidsdagen utenfor.»

• Casa Rural Lagun Etxea Omtalescore: 10

«Det var en fantastisk opplevelse! Veldig høflig og vennlig personal! Rene rom, god frokost, veldig fin plass og område rundt huset, pent natur. Vi hadde alt vi trengte. Gode senger. Veldig god kommunikasjon med personale . Vi er kjempe fornøyde! Bare anbefales! 👌👍😃»

• Posada Mayor de Migueloa Omtalescore: 10

«Meget sjarmerende lite hotell. Hyggelig å få et glass av hotellets egen vin ved ankomst. Trivelig betjening. Rent og komfortabel rom. Absolutt verdt et besøk.»

• «Bra sentralt»

• Hotel Palacio De Luko Omtalescore: 10

«Hotellet var nydelig arkitektonisk. Estetisk og kjekt å oppleve. Fint å gå tur like ved hotellet på nedlagt jernbane, tilsagnene 85 km»