2. Hotelanmeldelser for Østrig
  3. Hotelanmeldelser for Østrig
Arlberg Verificerede anmeldelser af ferieudlejninger fra tidligere gæster

• Mountain Spa Residences Point fra anmeldelser: 10

"Alt"

• Appartement Gafluna Point fra anmeldelser: 10

"Virkelig rar og meget hjælpsom vært. Lejligheden var stor og havde hele tre balkoner, så man kunne altid finde et sted i spolen. Lejligheden ligger desuden lige ved skibussens holdeplads, så transport ind til lifterne var meget let."

• Haus Adrian Point fra anmeldelser: 10

"Venlige værter og hyggelige, personlige rum. Der var god plads og masser af service. Rent og pænt."

• Villa Chiara Point fra anmeldelser: 4

"Et hus til mange beboere. Dagligstue og opholdsrum forefindes"

• Apartments Alpenrose Point fra anmeldelser: 10

"Alpenrose er beliggende lige ved stoppestedet til skibussen. Da vi ankom fik vi billetter til gratis ski og støvle opbevaring ved gondolliften. Det var en dejlig service som gjorde turen fra Flirsch til Saint Anton nem og behagelig. Lejligheden var veludstyret med eksempelvis køkkenrulle og bagepapir som man ikke finder mange andre steder. Udlejer er meget venlig og hjælpsom. Vi kan kun give vores bedste anbefalinger."

• Chalet St Jakob Point fra anmeldelser: 10

"Virkelig hyggelig lille lejlighed til 3 Pers. Terrasse og flot bjergudsigt i et charmerende ældre hus."

• Haus Gertrud Point fra anmeldelser: 9

"Super godt sted, hyggeligt indrettet og alt var der for at man kunne hygge sig"

• Alpenleben Point fra anmeldelser: 10

"Alt i alt et fantastisk sted"

• Appartment Gamper Top 7 Point fra anmeldelser: 10

"Dejligt stor lejlighed, perfekt til 4 personer. Godt udstyret. Tæt på skibus til St Anton."

• Omaela Apartments Point fra anmeldelser: 9

"Lejligheden og udlejerne var virkelig venlige og serviceorienterede. vi bestilt morgenmad gennem dem og det virkede perfekt. De var hjælpsomme og stedet er i virkelig god stand."

De 30 bedste ferieudlejninger i Arlberg

baseret på 16.563 gæsteanmeldelser af ferieudlejninger på Booking.com