Alt Empordà Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Can Clotas Hotel Masia Beoordelingsscore: 9

“Mooi pand, mooie kamers, vriendelijk personeel op mooie locatie. Heerlijk om even te ontspannen op terras van kamer, gemeenschappelijke ruimten of bij het prima zwembad. Heerlijk avondeten. Ontbijt ook helemaal in orde. Koelkastje en oven beschikbaar in gemeenschappelijke ruimte. Makkelijk bereikbaar en goed parkeren.”

• Restaurante y Alojamiento Can Mach Beoordelingsscore: 8

“Halfpension geboekt. Hadden we geen spijt van. Zowel het ontbijt als het 3-gangenmenu waren goed. De rode wijn is heerlijk. Kamer netjes, goed bed.”

• Fonda Felip Beoordelingsscore: 7

“Super lieve eigenaresse, erg mooie plek in een prachtig rustig dorp met gezellige terrassen.”

• Mas Camins Beoordelingsscore: 9

“Heerlijke bedden en een voortreffelijk ontbijt”

• Casa bascara Beoordelingsscore: 10

“Vooraf geboekt als 2e stop op weg naar Barcelona. Uitstekende keuze bleek achteraf.. wat een locatie! Prachtig gebouw met indrukwekkende geschiedenis en super vriendelijke eigenaar, die dan ook nog eens een Belg bleek te zijn :-)”

• “De lokatie (centrum) en de mogelijkheid mijn fiets binnen te zetten”

• Ca la Gloria Beoordelingsscore: 10

“Top locatie rustig gelegen. En om te voet naar het museum van dali te gaan, plus je komt fijne restaurantjes tegen. Het Ontbijt wat top en een zeer Lieve damen.”

• Hostal Galicia Beoordelingsscore: 7

“Mijn fiets kon onder het hotel in een afgesloten garage 👍 Op loopafstand van het Dali museum. Prima bed en kleine douche, maar met een prima straal.”

• Pensio l'Avi Pep Beoordelingsscore: 5

“Vriendelijke vrouw, die me gelijk een plaatsje voor de fiets in de garage aanbood”

• Hostal Marina Cadaqués Beoordelingsscore: 10

“De ligging, vriendelijk personeel”

De 30 beste B&B's en herbergen in: Alt Empordà

gebaseerd op 28.468 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com