2. Hotelbeoordelingen Guatemala
  3. Beoordelingen B&B en herberg: Alta Verapaz
Alta Verapaz Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Casa " MARY " Beoordelingsscore: 10

“De mensen zijn super aardig, Mary’s man kwam ons (zonder hierom gevraagd te hebben) ophalen met de tuktuk en we voelden ons vanaf het eerste moment al thuis. Het restaurant was ook van hele goede kwaliteit en super goedkoop. David heeft ons een geweldige tour gegeven van Semuc Champey en we zouden een verblijf hier enorm aanraden!”

• El Calvario Hostal Beoordelingsscore: 2

“Het was niet een slechte locatie, en redelijk goedkoop. Het balkon is wel leuk, als je erachter komt waar die zit want dat laten ze niet zien bij binnenkomst.”

• Casa " MARY " Beoordelingsscore: 8

“Leuke locatie, fijne keuken en heel lief personeel. Eigen tuktuk met lieve chauffeur. En David is de beste gids die je kan hebben in Semuc Champey en de grotten.”

• Casa " MARY " Beoordelingsscore: 9

“Eten goed en goed geprijsd Tour met de zoon was super. Kon niet beter”

• Greengos Hotel Beoordelingsscore: 7

“Een van de mooiere hostels waar ik in heb gezeten. Prachtig zwembad met ligbedjes. Het vervoer naar Semuc is goed geregeld vanaf Lanquin. Prima eten, maar wel aan de dure kant. Fijn dat er warme douches zijn en dat je een handdoek krijgt!”

• Greengos Hotel Beoordelingsscore: 7

“Erg goede locatie, op loopafstand van het mooie Semuc Champey (max. 10min lopen tot aan de entree van het park). Heel leuk ingericht met veel zitjes rondom het zwembad en in/rondom het restaurant. Wij sliepen zelf in een huisje aan het zwembad; heel erg eenvoudig maar prima. Omdat je enkel daar kunt eten (Lanquin is te ver om 'even' naartoe te gaan) is het fijn dat de kaart redelijk uitgebreid is. Het eten heeft een Midden-Oosten karakter (oa Shakshuka, Shawarma, Hummus) maar is erg lekker en ze serveren gigantische porties!”

• Casa " MARY " Beoordelingsscore: 10

“De hele familie doet zijn best om je thuis te laten voelen en dat lukt ze perfect. Ze helpen je met alles en regelen het zo dat je niks te kort komt.. De tour naar Semuc was geweldig dankzij David en zijn enthousiasme. De groep was ook klein waardoor je bij alles goed werd begeleid.”

• Mountain Nest Beoordelingsscore: 10

“De locatie, het uitzicht en het gezonde eten zijn waanzinnig. Darina & Rémy maken er daarnaast echt een feestje van. De cacao-tour is een absolute aanrader.”

• Casa " MARY " Beoordelingsscore: 10

“Casa Mary was één van mijn beste verblijven tijdens mijn reis van 6 weken. Zo behulpzaam, vriendelijk, familiair… het is één grote familie die er werkt en je voelt echt de liefde van de familie. De tour met David was geweldig en een must do! Hij geeft waardevolle informatie en zorgt ervoor dat de tour met een kleine groep is (+-5 personen) wat de ervaring nog beter maakt! Het restaurantje serveert lekker eten aan zeer democratische prijzen. Kortom hidden gem in Lanquín!”

De 5 beste B&B's en herbergen in: Alta Verapaz

gebaseerd op 1.425 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com