2. anmeldelser av hoteller i Hellas
  3. anmeldelser av hoteller i Hellas
Andros Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• «Rent, fin beliggenhet og hyggelig personale»

• Krinos Suites Andros Omtalescore: 10

«Superhyggelige verter og ikke minst personale. Ordnet taxi og møtte oss i det vi kom frem for å hjelpe oss med bagasjen inn på rommet. Ordnet det vi måtte ønske til enhver tid uten ekstra kostnad. Veldig god frokost med mulighet for å bestille det man måtte ønske av egg og kaffe-varianter. Deilig frukt og hjemmebakst. Personalet vasket og ryddet rommet hver dag. Deilig utsikt over stranden i rolige omgivelser. Dette er stedet å være i Andros og jeg håper virkelig vi får muligheten til å komme tilbake.»

• «Stort basseng, rene rom med veldig fin utsikt. Kort vei til strand og sentrum. Var her bare en natt, kommer gjerne tilbake senere. Personalet var hjelpsomme og hyggelige.»

• Eolia luxury suites Andros Omtalescore: 10

«Ny og fin leilighet med en fantastisk utsikt over Batsi og området rundt. Vi nøt solnedgangen fra terrassen hver kveld. Hyggelig og veldig hjelpsomt personal/eier. Super beliggenhet om man har bil og vi se litt av øya. Og Batsi hadde mange fine restauranter til både lunsj og middag.»

• «Alt»

• Beba's Studios Omtalescore: 10

«Beliggenhet»

• AMARYLLIS Omtalescore: 7

«Beliggenhet»

• Egli Hotel Omtalescore: 9

«Sentralt beliggenhet i sentrum av byen. Flotte rom og koselig vertskap. Frokost med hjemmelagde produkter var bra. Gode anbefalinger fra vertskapet angående utflukter, strender og spisesteder.»

• Aneroussa Beach Hotel Omtalescore: 10

«Jeg likte alt; hotellet, balkongen på rommet, stranda, frokosten, personalet og servicen, beliggenheten.»

• Egli Hotel Omtalescore: 10

«Frokosten var fantastisk! Maria gjorde alt så lekkert, godt, raust og delikat. En flott opplevelse å få innblikk i gresk frokosttradisjon.»

De 10 beste hotellene i Andros

basert på 4 580 hotellomtaler på Booking.com