2. anmeldelser av hoteller i Tyrkia
  3. anmeldelser av hoteller i Tyrkia
Antalya-provinsen Ekte anmeldelser av ferieboliger skrevet av ekte gjester

• Alanya Damlataş Apart Omtalescore: 10

«Hele hotellet er veldig bra. Beliggenheten, service, maten er smakfull. Bassenget er fint. Rommene der flotte. Gratis klima og wifi er det beste.»

• Musti Apart Hotel Omtalescore: 10

«Veldrevet familiehotell»

• «Femte gsng jeg har bodd på dette hotellet Stor leilighet med 2 balkonger. Gode senger. Bra beliggenhet»

• Havana Apart Hotel Omtalescore: 8

«Personalet første klasse service. Kort vei til stranden og sentrum. God mat på restaurant Elite som ligger til hotellet»

• Olive city Omtalescore: 8

«Fin leilighet (når den ble vasket) Greit bassengområde.»

• Nas Suite Omtalescore: 9

«Kort vei til strand og spisesteder og shopping.»

• Agva Apart Otel Omtalescore: 7

«Beliggenheten er helt ideell, kort avstand til alt vi trenger for oppholdet, personalet var veldig hjelpsome og imøtekommende med alt vi spurte om, kommer gjerne tilbake ved senere anledning.»

• «Stor og flott leilighet med alt du trenger. Nydelig utsikt.»

• «Super service. Medisinsk ansvarlig fra sykehuset på stedet. Variert mat. Hotellet skaffet elektrisk stolheis til handikappet/skadet mor. Hotellet laget glutenfrie måltider ved forespørsel. Flere basseng,deriblant et med stille-område. Flott,moderne treningsstudio. God massasje i flott spa-avdeling.»

• Avlu Villas & Apartments Omtalescore: 10

«Beliggenheten var helt perfekt. Nærme til alt, butikk, og restauranter. Ett lite stykke til sand strand, men vi tok det som en trimtur. Kemer er en topp by å feriere i. Utrolig hjelpsomme personaler blide og hyggelige.»

De 30 beste ferieboligene i Antalya-provinsen

basert på 65 190 omtaler av ferieboliger på Booking.com