2. Hotelbeoordelingen Paraguay
  3. Beoordelingen vakantiewoningen: Asuncion
Asuncion Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Villa Floreal Hotel Boutique Beoordelingsscore: 7

“Was netjes”

• Lola’s home Beoordelingsscore: 10

“Goede locatie, mooie kamer, goed bed, heerlijke douche en een prachtige patio. Ontzettend fijn dat we gebruik konden maken van de wasmachine. Diego was zeer aardig en behulpzaam en reageerde snel op whatsapp.”

• “De host, Minerva was erg behulp en zorgzaam. Ze verwende me met een paar lekkere hapjes. Voelde aan als thuis veel warmte en aandacht. We hebben samen gewandeld en muziek gemaakt. Echt een topper.”

• Asuncion Rent Suites Centro Beoordelingsscore: 8

“De kamer en het uitzicht waren erg goed.”

• Apartamento en Asunción Beoordelingsscore: 10

“El apartamento con ascensor es precioso. Tiene casi todas las cosas básicas que deberían estar en una casa. Hace que el turista se sienta como en casa. Desde la cocina y la sala de estar y el balcón se tiene una HERMOSA VISTA. La propiedad está en el 5º piso y es NUEVA y LIMPIA. El propietario es muy amable y atento. Hay una tienda (Biggie) a 7 minutos a pie y un centro comercial (Multi Plaza) a 20 minutos a pie. Me sentía muy bien en la casa y no salía de ella muy a menudo.”

• Hermoso Loft en Asuncion E1 Beoordelingsscore: 7

“Netjes en nieuw”

• Andares del Agua Beoordelingsscore: 8

“Fijn om in een stad een eigen plek te hebben. Zeer schoon, vriendelijk personeel en goed ontbijt. Stille airco, comfortabel bed en prima bank”

• Hotel Manduara Beoordelingsscore: 8

“De ruimte in de kamer, het terras en zwembad met uitzicht, de vriendelijkheid van alle personeel”

De 30 beste vakantiewoningen in: Asuncion

gebaseerd op 6.930 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com