2. Opinions d'hotels de Portugal
  3. Opinions d'hotels de Illes Açores
Illes Açores Opinions d'hotels autèntiques de clients reals

• "M'ha agradat molt l'habitació, espaiosa i amb bones vistes. L'hotel ben situat per moure's per l'illa. El servei molt amable"

• MS Vila Nova Puntuació: 9

"Personal molt amable. Situació cèntrica."

• Globo Happy Hostel Puntuació: 8

"En ple centre de la ciutat hostel molt complet. Gairebé com un hotel"

• Hotel Monte Brasil Puntuació: 10

"Esmorzar correcte Hotel céntric i relació qualitat/preu molt bona"

• Hotel São Miguel Puntuació: 6

"Molt net i ben ubicat"

• "Les habitacions molt confortables i netes. Bones instal·lacions. Esmorzar molt variat. I personal molt agradable."

• Hotel Sete Cidades Puntuació: 6

"La mida de l'habitació. Era molt espaiosa."

• "Allotjament rural autèntic, ple de natura i flors de la illa. Els apartaments ambientats amb mobiliari rústic d'antiquari, però molt confortables. Bonics detalls dels propieraris com flors naturals cada dia a la taula i neteja diària. Vistes des de la pissina i la zona d'esmorçar de muntanyes ennubolades i palmeres. A 10 minuts passejant d'uns acantilats de vertígen. Al mig de l'illa i a prop de totes les atraccions."

• Hostel da Palmeira Puntuació: 10

"Es un hotel molt petit i acollidor. Les habitacions són amplies i netes. El millor de tot el personal, super amable i acollidor, la noia de recepció ens va explicar tots els llocs que valien la pena de la illa i també ens va recomanar llocs per menjar. A més té una zona de sofàs-menjador-cuina compartit i molt net i modern, i també una nevera compartida on podeu guardar menjar i cuinar. L’esmorzar inclòs era variat: cafe i te, cereals, pa, embotit, mermelada i mantequilla. La relació qualitat-preu és excelent."

• Antillia Hotel Puntuació: 5

"La situació i l'spa"