2. Hotellrecensioner Maldiverna
  3. Hotellrecensioner Baa Atoll
Baa Atoll Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• ”Det finns inget att klaga på. Det är som att bo tryggt i en djungel, simma i naturliga poolen med de vackraste akvariefiskarna, uppleva fantastiska nyer och perfekt service. Alla lokaler är fräscha, perosnalen superbra och trevlig. Meten var varierande och god.”

• ”Läget, maten, oersonalen”

• Reethi Beach Resort Gästbetyg: 10

”Vi älskade det här boendet ! Allt var fantastiskt! Läget, maten, aktiviteterna. Mycket trevlig och serviceinriktad personal. Superfina stränder med snorkling i toppklass!Kan verkligen rekommenderas. Vi hade all inclusive det var perfekt!!”

• Olive Goidhoo Gästbetyg: 10

”Nära stranden! Stort å rymligt rum! Varierande frukost och trevlig personal 🙏”

• Thundi Village & Spa Gästbetyg: 7

”Väldigt nära bekinibeach och trevlig personal. Alltid hjälpsamma och sköna sängar.”

• Reethi Beach Resort Gästbetyg: 10

”Ett fantastiskt resort. Mycket serviceinriktad och trevlig personal.Vi hade all inclusive som var alldeles utmärkt med mat och dryck. Jättefin snorkling vid kritvita stränder och ett korallrev alldeles vid water villan. Att bo i Watervillan var som att befinna sig på en båt!! Fint dykcenter med riktigt bra utflykter.Lugnt och behagligt. Mycket trevligt poolområde. Fina små promenadvägar i sanden runt om ön. Kan verkligen rekommenderas! Kommer definitivt att återvända.”

De 10 bästa hotellen i Baa Atoll