2. Hotellrecensioner GER
  3. Hotellrecensioner GER
Barther Bodden Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Hotel Boddenhus Garni Gästbetyg: 10

”Vi hade våra 2 stora hundar med och kännt oss väldigt välkommen. Mycket trevlig personal, god frukost och fram för allt hudvänligt. Hade ett fint rum, att det var på 3:e våningen var inget problem för oss alls. Wir machten Urlaub zusammen mit unseren 2 großen Hunden und sind super gut aufgenommen worden. Hunde sind überhaupt kein Problem. Sehr nettes Personal und leckeres Frühstücksbuffet. Wir hatten ein schönes Zimmer, das es in der 3. Etage lag hat uns überhaupt nicht gestört.”

• ”Frukosten utmärkt och fin utsikt över hamnen. Mkt trevligt ! Parkeringen precis nedanför hotellet och gratis! Perfekt!”

• ”Enastående bra frukost som ingick i priset”

• ”Läget var bra med bra cykelvägar och bra parkering”

• ”Fint rum med härlig utsikt över hamnen. Okej frukost buffé, inte den största men godkänd på grund av gott kaffe. Barth som ort var fin men med litet utbud, de flesta restauranger stängde 21.00.”

• ”Snyggt, rent, modernt. Mycket trevlig personal. Bra, fräsch frukostbuffé. Bra spa med liten pool, 4 olika bastu, vilorum o bäddar ute i trädgården.”

• ”Mycket trevligt hotell vid havet. Stora bra rum, rent och fräscht. Sköna sängar. Trevlig personal. God frukostbuffé.”

• ”Maten var utmärkt”

De 5 bästa hotellen i Barther Bodden