2. Hotelbeoordelingen Verenigd Koninkrijk
  3. Hotelbeoordelingen: Bath and North Somerset
Bath and North Somerset Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Charlton court Beoordelingsscore: 5

“Mooi groot en schoon.”

• “Verouderd. Vuile badkamer, overal schimmel. Vuile lakens. Minimaal ontbijt.”

• The Z Hotel Bath Beoordelingsscore: 5

“Ligging in centrum Bath was top!”

• “Een leuk huisje met een mooi uitzicht. De berg af naar de stad is prima te doen, we gingen (voor minder dan €10.-). terug met de taxi.”

• Hampton By Hilton Bath City Beoordelingsscore: 10

“Ruime, schone en comfortable kamer op de 5e verdieping.”

• Lansdown Grove Hotel Beoordelingsscore: 5

“Als fervent reiziger ben ik altijd op zoek naar accommodaties die niet alleen comfortabel zijn, maar ook strategisch gelegen zijn voor het verkennen van de omgeving. Mijn recente verblijf in dit hotel in Bath heeft me aangenaam verrast, vooral vanwege de ideale ligging en de handige parkeervoorzieningen. Allereerst, de locatie. Het hotel bevindt zich op een perfecte plek om de prachtige stad Bath te verkennen. Gelegen op slechts een steenworp afstand van de belangrijkste bezienswaardigheden, waaronder de beroemde Romeinse baden, de indrukwekkende Royal Crescent en de levendige winkelstraten, maakte het mijn verblijf echt moeiteloos. 's Ochtends kon ik gemakkelijk te voet de historische straten verkennen en 's avonds genieten van de sfeer van de stad zonder me zorgen te hoeven maken over lange afstanden of vervoersproblemen. Een ander hoogtepunt van dit hotel is de parkeergelegenheid. Hoewel de parkeerruimte beperkt is, was het een enorme opluchting om te weten dat ik mijn auto veilig kon achterlaten terwijl ik de stad te voet verkende. De parkeerplaats, hoewel compact, was goed georganiseerd en gemakkelijk toegankelijk, wat de stress van het zoeken naar een parkeerplek in een drukke stad als Bath aanzienlijk verminderde. Het feit dat het hotel zowel een uitstekende locatie als handige parkeermogelijkheden biedt, maakt het een ideale keuze voor reizigers die Bath willen verkennen. Of je nu een weekendje weg bent of een langer verblijf plant, dit hotel biedt het beste van beide werelden: gemak en comfort. Ik kan het niet genoeg aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een onvergetelijke ervaring in deze charmante historische stad.”

• Harington's Boutique Hotel Beoordelingsscore: 9

“De ligging is fantastisch, de mensen zijn ontstemd behulpzaam en vriendelijk, heerlijk!”

• “Ontbijt was vreselijk. Veel dingen, oa yoghert was op. Jusdorange was aangelengt, enz. Waarde van ontbijt: 2 Wij hebben in dorp verder lekkere broodjes gekocht in supermarkt”

• Apex City of Bath Hotel Beoordelingsscore: 9

“Luxe”

• Bath YMCA Hostel Beoordelingsscore: 8

“Ligging en fijne privé kamer”

De 19 beste hotels in: Bath and North Somerset