2. Hotelbeoordelingen Polen
  3. Hotelbeoordelingen Polen
Silesian Beskids Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Pokoje u Anny Beoordelingsscore: 9

“Schoon, modern, grote kamer, rustige locatie dichtbij het centrum, grote parkeergelegenheid.”

• Olimpijska pokoje Beoordelingsscore: 7

“Mooie ruime kamer”

• Pokoje u Anny Beoordelingsscore: 10

“ruimte en hygiëne”

• Willa Biały Domek Beoordelingsscore: 10

“Het verblijf is ons zeer goed bevallen. Aardig en vriendelijk personeel.”

• Michałówka na Kubalowej Łące Beoordelingsscore: 10

“Super locatie en erg goede service van de gastheer en gastvrouw!”

• Chata na Groniu Beoordelingsscore: 10

“Fantastisch! Wat een geweldige ervaring! Absoluut 5-sterren service in dit hotel. Tijdens ons verblijf lag er veel sneeuw op de weg naar de accommodatie. Helaas kwamen wij met de huurauto niet omhoog. Tijdens het stuntelen kwam toevalligerwijs de eigenaar van het hotel met zijn 4x4 aangereden. Hij zag ons stuntelen en bood aan om onze bagage bij hem in te laden en deze naar het hotel te brengen. Geweldig! De accommodatie, welke gelegen is boven het restaurant, is eenvoudig maar zeker van alle gemakken voorzien. Erg prettig om hier met je gezin te vertoeven, vooral ook omdat er een gezellige woonkamer met kitchenette bij zit. De kamers zijn basis maar erg schoon en van alle gemakken voorzien. In het restaurant kun je heerlijk eten en wat is het geweldig verzorgd!! Hier kunnen vele hotels/restaurants nog iets van leren. De eigenaar van het hotel is tevens de gastheer in het restaurant en hij heeft ons en de andere gasten voorzien van zeer leuk entertainment en lokale lekkernijen. Top! Kortom, wij hebben een geweldig weekend gehad en bevelen deze accommodatie van harte aan. Verwacht geen 5-sterren hotel maar reken wel op 5-sterren service! Ga zo door, wij komen zeker nog eens terug.”

• Chata pod Skocznią Beoordelingsscore: 9

“Schone kamers en douche. Lieve gastvrouw❤️”

• Willa Anna Beoordelingsscore: 10

“Supervriendelijk aan de receptie Fietsen mochten binnen staan in de hal Mooie kamer Heel erg rustig gelegen Mooie tuin”

De 30 beste B&B's en herbergen in: Silesian Beskids

gebaseerd op 55.297 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com