2. Hotellrecensioner Montenegro
  3. Hotellrecensioner Montenegro
Biogradska Gora National Park Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Kamp Janketic Gästbetyg: 10

”Bästa boendet i Montenegro! På grund av ostadigt väder funderade vi på att avboka detta boende men vi är så glada att vi inte gjorde det, detta var vår highlight på resan! Camp Janketic är ett supermysigt litet ställe som drivs av den mest genuina familjen du kan tänka dig: pappan hämtar dig med jeepen och kör uppför den 7km långa, branta grusvägen till boendet om du vill, mamma står i köket och fixar den mest fantastiska frukosten vi smakat på länge och dottern är hosten varje vandrare/naturälskare/turist drömmer om på ett sånt här ställe!! Detta är en social mötesplats och naturmagi blandat i ett, får du möjlighet att åka hit tycker jag du ska göra det och undvik att göra vårt misstag att boka bara en natt; du behöver minst två nätter för att uppleva denna fantastiska plats!”

• Bianca Resort & Spa Gästbetyg: 8

”Fjällmässigt och mysigt hotell. Härlig pool.”

• Art Apartments Minic Gästbetyg: 8

”Sovrummet som låg i övervåningen i svampen var stort och hade en rolig arkitektur. Det fanns parkering vid boendet,”

• Vila Rakoč Gästbetyg: 10

”Mycket fint ställe och dessutom prisvärt. Bara ett par hundra meter från stadens huvudgatan och restauranger.”

• Bianca Resort & Spa Gästbetyg: 9

”Rustik känsla i bergslandskap. spännande och intressant design på byggnaden och rum. En känsla av att färdas till en annan tidsera. skönt med inomhusmiljö och bastu.”

• Hotel Čile Gästbetyg: 10

”Allt”

• Hotel Čile Gästbetyg: 8

”Bra rum och badrum. Mycket trevlig receptionspersonal som fixar allt. God frukost och kvällsmat. Gratis parkering.”

De 10 bästa hotellen i Biogradska Gora National Park