2. Hotelbeoordelingen Montenegro
  3. Hotelbeoordelingen Montenegro
Biogradska Gora Nationaal Park Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Houses Amanet Beoordelingsscore: 8

“Super sfeervol huisje. Leuk eigen terras waarbij je neerkijkt op de rivier. Je kunt lekker eten bij het restaurant en de mensen zijn heel aardig en behulpzaam.”

• Apartmani Aleksandra Beoordelingsscore: 10

“De vlotte communicatie met de eigenaars,zeer vriendelijke mensen.”

• Villa Inverno & Spa Beoordelingsscore: 9

“Goede locatie, fijne bedden, goede keuken, goede douches, schoon, mooi afgewerkt, speelgoed voor de kinderen. Helemaal top!”

• Wooden Corner Beoordelingsscore: 9

“Schoon, praktisch ingericht, ligging, uitzicht, super-host, goede prijs-kwaliteit”

• MODERN MOUNTAIN II Beoordelingsscore: 8

“Mooi en modern appartement, van de meeste gemakken voorzien. Ruim met lekkere bedden. Dichtbij het dorpje en goede ligging om de natuur in de buurt te verkennen.”

• Apartman Irvas Kolasin Beoordelingsscore: 10

“Zeer mooi, ruim en schoon appartement. Werden erg vriendelijk ontvangen en verhuurder was goed bereikbaar voor vragen. Na ons verblijf bleken we een kledingstuk vergeten te zijn in het appartement, waarna de verhuurder deze heeft gebracht naar onze volgende locatie. Echt een aanrader!”

• Cozy Home Kolasin Beoordelingsscore: 8

“Mooi, schoon en gezellig huis. Redelijk dichtbij het centrum, dit is prima lopend te doen. Auto kon ook dichtbij geparkeerd worden. Er dit een wasmachine bij”

• Holiday Home JASEN Beoordelingsscore: 10

“Mooi grote bungalow. We waren met een groep van 6 personen. Er zijn 3 ruime slaapkamers en 2 badkamers met wc/douche. Het is ongeveer 10 min lopen naar het centrum, maar het huis zelf ligt mooi in de natuur. Host was erg vriendelijk en behulpzaam.”

• Camp Lipovo Beoordelingsscore: 10

“Wij zaten vier dagen in een van de hooggelegen huisjes en dus hadden we een prachtig uitzicht op de bergen. In het huisje was alles aanwezig wat je zoal nodig hebt. We hebben twee keer beneden ontbeten en dat was uitgebreid, gevarieerd en prima in orde. Ook het (lokale) avondeten op het camp, goulash en puree met kaas, was prima in verhouding tot de prijs. Je kunt vanuit Camp Lipovo leuke wandelingen maken, bijvoorbeeld het nabije bergje op of door het fraaie cultuurlandschap van de omgeving. Ook ben je met de auto zo in Kolasin. De eigenaren, Robin en Loes, zijn bijzonder vriendelijk en behulpzaam. De weg van Kolasin naar Lipovo heeft wat potholes, maar is goed te rijden en is breed genoeg.”

• House For Rest VIN Beoordelingsscore: 9

“Veel ruimte, tuin met uitzicht over mooi weiland , wood stoven met hout”

De 30 beste vakantiewoningen in: Biogradska Gora Nationaal Park

gebaseerd op 7.192 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com