2. Hotellrecensioner Bulgarien
  3. Hotellrecensioner Bulgarien
Black Sea Region Bulgaria Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• ”Fint Hotell Bra mat allt toppen”

• ”Frukosten var bra, läget var utmärkt, lätt att hitta men främst vill jag berömma personalen för deras egegemang, vänlighet, profesionalitet, hjälpsamhet med leende i ansikte. Daria och Jana i reception, Julia i restaurangen, Asparuch och Diemitrij i baren. Fantastiska människor.”

• Relax Sozopol Gästbetyg: 7

”Frukosten var bra och kunde avnjutas i trädgården”

• ”Blev uppgraderade till full acces även om vi inte betalt för det, för att få den fulla upplevelsen. Super trevlig personal som var väldigt aktiva med folket som bodde där. Tog i hand och hälsade. Spaet var helt okej. Fanns det man kunde tänka sig. Bra utbud av frukost. Rummen var helt okej, men märktes de var gamla.”

• Hotel Villa List Gästbetyg: 9

”.”

• ”Vill bara tacka den fina tjejen som tog emot mig, hon gjorde allt för att hjälpa mig, fantastiskt bemötande”

• Yo Ho Hostel Gästbetyg: 8

”Kitchen.Staff”

• Hotel Bulgaria Gästbetyg: 9

”Det är verkligen prisvärt och ett fint hotell mitt i city. Spat va helt ok rummen var städade och fina. Fanns parkering för bilen precis bakom hotellet mot betalning”

• Grand Hotel London Gästbetyg: 3

”Frukost serverades mellan kl.7 och kl.10. Efter kl.9 fanns det bara rester kvar. Vid ett tillfälle fick vi en möglig pudding. Efter det slutade vi äta frukost på hotellet.”

• Hotel Sorbona Gästbetyg: 10

”Jätte trevlig personal”