2. Hotelbeoordelingen Montenegro
  3. Hotelbeoordelingen Montenegro
Baai van Kotor Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Apartmani Markovic Beoordelingsscore: 8

“De locatie en het balkon zijn super. Heel goed uitzicht over het water.”

• Casa Collection Beoordelingsscore: 6

“De accommodatie is pas 3,5 maand open ze zitten echt nog in de opstart fase, wel dachten ze mee en als er wat ontbrak kwamen ze dit brengen. Ons uitzicht was zee, bergen en stad, wil je in de stad zelf komen moet je echt met de auto op pad.”

• Apartments Marković Beoordelingsscore: 9

“Kamer was van alles voorzien, aanrecht, tafels, stoelen, een prima douche en een lekker groot bed. De ontvangst was heel prettig, alle mogelijkheden in de omgeving werden toegelicht. We konden gebruiken maken van zwembad en ligstoelen. Een prachtig uitzicht over de haven van Kotor.”

• Apartmani Armonia Beoordelingsscore: 10

“Ik was samen met mijn moeder, die moeizaam ter been was. Het waren ontzettend behulpzame mensen.”

• Apartments Villa Danilovic Beoordelingsscore: 9

“Fantastisch gelegen sfeervol klein appartementencomplex direct aan zee. Schoon, prettig, functioneel appartement met uitstekend bed en fijne loggia. Zeer attente, vriendelijke en behulpzame host met glaasjes slivovitsj voor zijn prettige gasten. Parkeergelegenheid op het terrein tegen betaling. Restaurants, bars en supermarkt in de omgeving. Rustige omgeving eind mei/ begin juni.”

• Boka Gardens Seaside Resort Beoordelingsscore: 8

“Uitzicht en de bloemen en planten, de twee balkons waren super.”

• Apartments Edera Beoordelingsscore: 9

“Goede ligging, rustig, mooi uitzicht ,mooie tuin, prive 'strand'”

• Apartmani Stanojevic Beoordelingsscore: 7

“Achter het hyatt hotel staat dit appartement op een steile heuvel vlakbij Kotor. Betaalbaar en schoon met balkon. Complete kleine keuken. Beneden aan het strand is een restaurant en supermarkt. Vriendelijke eigenaar, we konden het niet goed vinden.”

• Apartments Magic Sea View Beoordelingsscore: 10

“Inrichting en de gastvrijheid.”

• Apartments Kula Beoordelingsscore: 8

“Vlakbij Risan, boven op een heuvel ligt dit appartement, je rijdt een steile weg omhoog. Het appartement is compleet en schoon, terras en balkon met mooi uitzicht over de baai. Behulpzame eigenaar.”

De 30 beste vakantiewoningen in: Baai van Kotor

gebaseerd op 126.051 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com