2. anmeldelser av hoteller i Belgia
  3. anmeldelser av B&B og vertshus i Vallonsk Brabant
Vallonsk Brabant Ekte anmeldelser av B&B og vertshus skrevet av ekte gjester

• B&B Des Heures Claires Omtalescore: 10

«Hovedmålet for vår reise den dagen var Waterloo og vi hadde ønsket oss overnatting på et sted som ikke var langt unna. Vi ankom med bil fra Épinal i Frankrike. GPS-en klarte å veilede oss gjennom de små veiene i et frodig grønt landskap. Vi ble tatt imot av Mme Chantal (vikar for vertene). Hun viste oss huset vi skulle bo i og vi ble alle sjarmert fra første øyeblikk. Vi hadde bestilt to rom: et til vår tante på 77 år og et til oss to. Huset lå i en liten park, bak hovedhuset. Rommene var på bakkenivå, vi kunne parkere bilen rett foran huset. Rommene var som tvillinger, men hvert og et av dem hadde sitt eget særpreg. Tante valgte "Det grå rommet", vi to bodde på "Det blå rommet". Hvert rom hadde en stor og god dobbeltseng med flust av puter, salongbord med to stoler, stor kommode, et avlastningsbord med vannkoker og kaffemaskin. Speil på veggen, som var inndelt i små ruter og så ut som et ekstra vindu. Romslig og rent bad inndelt i to: toalett og vask med toalettsaker og dusjområde. Mange håndklær. Plating foran rommene, med bord og stoler. Der spiste vi frokost dagen etter. Den ble båret til oss og servert av Mme Chantal og hennes medhjelper. Fantastiske lokale bakverk, flere typer pålegg, nypresset appelsinjuice og frukt, kanne med nytrukket kaffe, mugge med melk, tevann og teposer. Og der satt vi og nøt frokosten og omgivelsene og ønsket oss et par-tre ekstra dager fri, slik at vi kunne være der litt lenger. Stedet anbefales på det varmeste!»

• «Utrolig rent og en utrolig flott vært😀😀»

De 30 beste bed-and-breakfastene og vertshusene i Vallonsk Brabant

basert på 9 841 omtaler av bed-and-breakfast og vertshus på Booking.com