2. Hotelbeoordelingen Montenegro
  3. Hotelbeoordelingen Montenegro
Budva Riviera Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Budva Beoordelingsscore: 9

“Prima hotel, schoon en mooie ligging”

• Hotel Butua Residence Beoordelingsscore: 7

“Heel erg schoon, mooi. Voldoende faciliteiten. Vriendelijk personeel.”

• Hostel Michel Beoordelingsscore: 10

“Ik verbleef 5 dagen in dit hostel en ik was erg blij. De bedden waren schoon en comfortabel. De eigenaar van het hostel, de heer Michel, was een zeer goed mens en sympathiek. Ook de locatie is geweldig. Ik genoot van elk moment en had een fijne tijd. Badkamer, warm water, Wifi-service beschikbaar. De kwaliteit ligt boven de prijs en ik zou het zeker aanbevelen.”

• Luxury Hotel Riva - Budva Beoordelingsscore: 7

“De locatie was prima, de kamer was heel groot en de badkamer was ook groot met fijne douche.”

• Iberostar Bellevue All Inclusive Beoordelingsscore: 7

“Het hotel is goed, fijn dat je door de voetgangerstunnel naar Budva een Budva Old Town kon lopen. Prima handdoeken service voor bij het zwembad. Eten is gevarieerd en van goede kwaliteit.”

• Hotel Astoria Beoordelingsscore: 6

“Goede locatie, in het oude stadje van Budva. Ondanks het rumoer in de stad waren de kamers redelijk rustig, heb goed geslapen. Goede prijs / kwaliteitverhouding.”

• Avanti Hotel & Spa Beoordelingsscore: 10

“Alles was nieuw, modern.. We kregen een upgrade naar suite ipv economy! Het was een kleinschalig hotel, waar je vraag meteen werd behandeld! Onze favoriete medewerker van het hotel was “Dragana”, een prachtige vrouw die altijd klaar stond voor ons met om het even wat.. ze gaf ons een heel warm gevoel en ze gaf ons vele tips om te bezoeken in de omgeving! Als extraatje voor mijn vriend zijn verjaardag werd er bij aankomst een mooie gepersonaliseerde verjaardagswens (ballonnen) voorzien!”

• Hotel Atina Beoordelingsscore: 10

“Mooi hotel, prima ligging, nette en grote kamer. Ontbijt werd vers gemaakt. Personeel is een grote familie en zijn super gastvrij en vriendelijk. Parkeren is ook goed geregeld. We zouden zeker nog eens terugkomen, alleen al vanwege de gastvrijheid!”

• FREEDOM HOSTEL Beoordelingsscore: 10

“Vriendelijk personeel, geweldige locatie en gezellige sfeer”

• Vivid Blue Serenity Resort Beoordelingsscore: 10

“Prachtige uitzicht! Vriendelijk en behulpzaam personeel, lekker ontbijt! Uitstekend service 10/10.”

De 30 beste hotels in: Budva Riviera