2. Hotelbeoordelingen Bulgarije
  3. Beoordelingen vakantiewoningen: Burgas (provincie)
Burgas (provincie) Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• ADMIRAL PLAZA C52 Studio SUNNY BEACH Beoordelingsscore: 10

“Alles was geweldig. Heel schoon, vriendelijk. Alles wat je nodig zou kunnen hebben zit in het appartement. Zelfs strijkplank en strijkijzer!”

• Clara Sea View Beoordelingsscore: 9

“Het is een hele mooie locatie, vlakbij een prachtig en rustig strand. In appartement is alles wat je nodig hebt. Wij hebben een fijn verblijf gehad. Komen zeker terug als we weer naar Sarafovo gaan en de accomodatie is beschikbaar. Host is heel vriendelijk en behulpzaam. Een leuk toegewijd stel!”

• Villa Poliana Beoordelingsscore: 2

“uitchecken”

• Apartment Happy Holiday 2 Beoordelingsscore: 8

“het was een leuk en ruimt appartement met wel 3 balkons.”

• Surf house Beoordelingsscore: 9

“De locatie was zeer dicht bij het centrum,alles is voorzien voor een verblijf”

• “2e keer dat ik er was. Alles wat je nodig hebt, is er. Centrale ligging, perfect”

• “Ligging”

• Z&Z Apartment Beoordelingsscore: 8

“Ruime appartement, locatie dichtbij het strand en persoonlijk ontvangst. Parkeren mogelijk op een gereserveerd parkeervlak”

• “locatie rust , dichtbij de zee,nieuw bouw wijk.”

• Sweet Homes Apartments Beoordelingsscore: 9

“Toen we net aankwamen was er wat verwarring er zijn meerdere sweethomes volgens booking.com moesten wij in sweethomes 7 zijn. Echter bleek achteraf dat we in sweethomes 2 moesten zijn hierover was een berichtje gestuurd de ochtend dat wij aankwamen. Dit bericht had ik echter gemist. We werden eerst heen en weer gestuurd van het een naar het ander echter lag sweet homes 2 nogal een stuk van 7 af en de medewerkster bij 7 sprak geen Engels of Duits. En wij geen Bulgaars. Uiteindelijk was zij zo vriendelijk en heeft ons naar het juiste gebouw gebracht. Daar werden we opgevangen door een aardige vrouw die daar iedere dag schoonmaakt. Het appartement was oké. Het zwembad was mooi . Parkeerplek voor de deur en een supermarkt op een paar meter. Naar het strand is ongeveer 15 minuten lopen. Veel restaurants in de buurt onze favoriet was Djanny Personeel zeer vriendelijk.”

De 30 beste vakantiewoningen in: Burgas (provincie)

gebaseerd op 93.364 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com