2. Hotelanmeldelser for Egypten
  3. Hotelanmeldelser for Cairo Governorate
Cairo Governorate Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• "Luksus med udsigt til pyramiderne. Vidunderlig beliggenhed med den smukkeste udsigt til pyramiderne Hotellet får vores varmeste anbefaling"

• Great sphinx & pyramids HOTEL Point fra anmeldelser: 2

"Udsigten var fin."

• Om Kolthom Hotel Point fra anmeldelser: 3

"Ingen ting"

• Museum Plaza Point fra anmeldelser: 4

"Central"

• Cleopatra Hotel Point fra anmeldelser: 9

"Beliggende helt centralt i Kairo - man kan høre byen/pulsen og er tæt på mange faciliteter. Der servers en stor morgenmads buffet .Sikkert hotel med vagter 24 timer i døgnet."

• Top pyramids hotel Point fra anmeldelser: 1

"Fin udsigt til pyramiderne"

• Golden Park Hotel Cairo, Heliopolis Point fra anmeldelser: 10

"Jeg kan god lide værelset personale var meget imodkommede god service rent værelse"

• Nine Pyramids View Hotel Point fra anmeldelser: 9

"Vi kunne gå til piramide. Tagterrasse med restaurant var super attraktiv og eksklusiv."

• Villa Khufu Pyramids Inn Point fra anmeldelser: 9

"Hotellet ligger gemt nede af nogle små veje. Pludselig er man der og det har en fantastisk beliggenhed. Vi kom op til vores værelse, med en fantastisk udsigt til pyramide. Værelse er af ældre dato, men behageligt. Fantastisk tagterrasse med en udsigt over pyramide. Personalet arrangere en god tur til pyramiderne med en virkelig god guide. Han forstod og respekterede mine helbredsudfordringer, hvor der blev holdt pauser. Der blev taget højde for dette, og han foreslog, hvad der evt. kunne vælges fra. Dejligt personale som er meget hjælpsomme."

• Amin Hotel Point fra anmeldelser: 8

"Prisen og personalet"