2. Opinions d'hotels de Itàlia
  3. Opinions de bed and breakfasts i fondes de Campània
Campània Opinions de bed and breakfasts i fondes autèntiques de clients reals

• Napoli Experience Puntuació: 7

"Net, la noia que ens va atendre va ser molt agradable i resolutiva."

• Maison Des Fleurs Puntuació: 10

"Molt ben situat, al centre. Les habitacions molt espaioses i tracte exquisit dels anfitrions"

• La Collina dei Ciliegi Puntuació: 8

"La seva situació, i el tracte amb el propietari"

• B&B Funikuli Funikula Puntuació: 9

"Ubicación perfecta, habitación limpia y de buen tamaño, permiten dejar las maletas después del checkout, todo súper bien"

• Flower Suites Sorrento Puntuació: 10

"Molt ben situat, costat estacio on hi ha busos per visitar Costa Amalfitana i on tambe hi ha el bus a l’aeroport"

• "La localització i estava net."

• Your Home in Naples Puntuació: 9

"La situació de l'apartament és ideal, amb bona combinació amb l'aeroport i a dues passes de Spaccanapoli. És la segona vegada que m'allotge ací i si torne alguna vegada a Nàpols, ho tornaré a fer. Bernardo i Patrizia, són molt amables i et resolen qualsevol dubte que tingues."

• "La situació i la actitud dels responsables."

• B&B Valentì Puntuació: 10

"Per accedir hauràs de pujar una escala de cent graons. Considera-ho una penitència, perquè quan arribis a dalt et semblarà que has pujat fins al cel: l’hotel és absolutament espectacular, organitzat, molt net, tranquil, instal·lacions modernes, personal amable, esmorzar de qualitat i la vista... la vista des del balcó simplement no es pot descriure amb paraules. No crec que es pugui trobar a Amalfi un lloc millor. Bravo!"

• Oasi di Villa Damecuta Puntuació: 9

"Està situat prop del poble però en mig dels camps, o sigui que hi ha molta tranquil·litat. L’habitació és neta i també està ben equipada. Ens van rebre amb molta amabilitat i ens van donar explicacions detallades per fer visites. També es van oferir a guardar-nos les maletes el dia que marxàvem. Des de la seva terrassa podràs sopar veient la posta de sol sobre el golf de Nàpols. L’esmorzar és casolà, amb productes locals i és deliciós."