2. Opinions d'hotels de Itàlia
  3. Opinions de bed and breakfasts i fondes de Campània
Campània Opinions de bed and breakfasts i fondes autèntiques de clients reals

• Solaria Puntuació: 10

"Va ser una estada genial, un lloc molt tranquil on relaxar-se després del moviment de la costa. Vistes privilegiades. Emilio i Àngela que porten la casa la fan molt acollidora, ell amb informació de llocs on anar, bon coneixedor de la història i ens va ajudar amb alguns tràmits d'última hora, Àngela encantadora, donant personalitat a la casa i a la cuina. Va ser una estada curta esperem poder repetir!! De moment la recomanem"

• Giardino Sorrentino Puntuació: 6

"Al arribar la senyora que ens va atendre va ser molt agradable. El jardí també ens va agradar i l’habitació neta i comfortable."

• Napolicentrico Puntuació: 7

"L'apartament està molt bé, ben situat, espaiós i agradable. Els llits són còmodes i grans. La noia que ens va fer el check in era molt simpàtica i agradable, pel WhatsApp ens va ajudar a trobar taxi sense cap problema."

• "Són una familia encantadora, hem estat de meravella i han tingut una atenció exquisita amb nosaltres. Molt atents perquè estiguis a gust i tinguis tot el que necessitis, des de l’arribada fins al check-out. El llit molt còmode, molt net i sobretot molt bon servei. La terrassa és simplement espectacular. L’esmorzar l’esculls al gust amb moltes opcions i ens van preparar un esmorzar per emportar el dia de sortida perquè marxàvem molt d’hora. Molt ben ubicat i fàcil arribar. Només puc dir gràcies i fins a la propera!!"

• B&B Valentì Puntuació: 10

"Per accedir hauràs de pujar una escala de cent graons. Considera-ho una penitència, perquè quan arribis a dalt et semblarà que has pujat fins al cel: l’hotel és absolutament espectacular, organitzat, molt net, tranquil, instal·lacions modernes, personal amable, esmorzar de qualitat i la vista... la vista des del balcó simplement no es pot descriure amb paraules. No crec que es pugui trobar a Amalfi un lloc millor. Bravo!"

• "En general, l’apartament està bé, tenint en compte el preu. L’habitació és força gran, el servei ampli i modern i la neteja correcta. Ens van rebre amb molta amabilitat i ens van donar explicacions detallades per fer visites. La sala comuna, amb decoració d’estil rústic, crea un bon ambient. El millor de tot és que es troba a cinc minuts de l’estació i a cinc minuts del barri antic."

• Flavia Apartment Puntuació: 7

"Que té l opció de pàrquing dins de la comunitat , a 10 euros el dia."

• Oasi di Villa Damecuta Puntuació: 9

"Està situat prop del poble però en mig dels camps, o sigui que hi ha molta tranquil·litat. L’habitació és neta i també està ben equipada. Ens van rebre amb molta amabilitat i ens van donar explicacions detallades per fer visites. També es van oferir a guardar-nos les maletes el dia que marxàvem. Des de la seva terrassa podràs sopar veient la posta de sol sobre el golf de Nàpols. L’esmorzar és casolà, amb productes locals i és deliciós."

• "Nen, ben situat, tranquil."

• B&B Funikuli Funikula Puntuació: 9

"Ubicación perfecta, habitación limpia y de buen tamaño, permiten dejar las maletas después del checkout, todo súper bien"