2. Hotelbeoordelingen VS
  3. Hotelbeoordelingen VS
Cape Cod Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Viking Shores Motor Inn Beoordelingsscore: 7

“Prima locatie voor onderweg. Ontbijt was redelijk goed. De kamer was groot en er waren genoeg parkeerplaatsen.”

• “Stijl, ruimte en zwembad.”

• Skaket Beach Motel Beoordelingsscore: 7

“Fantastisch vriendelijk personeel! Ontbijt met heerlijke zelfgemaakte muffins - echt aan te raden. Ruime kamer met een heel groot bed! Heb er goed in geslapen. Auto kun je parkeren voor de deur.”

• Cape Colony Inn Beoordelingsscore: 9

“Wat een toffe verblijfplaats! We hadden spijt dat we hier niet langer verbleven. We waren buiten het seizoen, dus was het niet druk en zwembad e.d. waren niet open, maar voor ons toch echt een fantastische kamer, parking voor de deur en qua locatie echt vlakbij het centrum. Het ontbijt was niet superuitgebreid (geen brood en beleg), maar we hadden zeker voldoende gegeten (granen, yoghurt, fruit)”

• Mariner Motel Beoordelingsscore: 9

“Auto voor de deur parkeren, Centrale ligging, dicht bij winkels en restaurants Dicht bij de parking voor de shuttlebus naar ferry voor Marthas Vineyard”

• Comfort Inn Hyannis - Cape Cod Beoordelingsscore: 8

“Schoon hotel in het centrum van Hyannis. Kamer is ruim, met prima badkamer, alles schoon. Goed ontbijt. Vriendelijk personeel.”

• Cape Colony Inn Beoordelingsscore: 9

“Mooie ruime kamer, modern en fris. Parkeerplaats voor de deur. Ontbijt prima verzorgd. Op loopafstand van het centrum.”

• AutoCamp Cape Cod Beoordelingsscore: 9

“Bijzondere plek! Ontzettend gaaf ook voor kinderen. Erg vriendelijk personeel vooral Jan had echt goede tips waar heen te gaan en te eten ( Lobster Trap) .”

• “Alles was top. Heerlijk zwembad met hottube.”

• Cape Cod Harbor House Inn Beoordelingsscore: 10

“Ligging, gastvrijheid van de eigenaar en de hygiëne. Kamers waren prima schoon gemaakt.”

De 30 beste hotels in: Cape Cod