2. Hotellrecensioner Saint Lucia
  3. Hotellrecensioner Castries
Castries Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• ”Vi tyckte om allt. Personalen, rummen, frukosten och närheten till både pool och hav. En fantastisk resa på alla sätt”

• ”Fräscht boende! Rent, snyggt och bra bekvämlighet. Den veganska frukosten var absolut en positiv upplevelse. Nära till strand och hamn.”

• Bay Gardens Inn Gästbetyg: 9

”Allt var väldigt bra organiserat. Kanonbra folk i receptionen. De hade t o m AC i bagageförvaringsrummet. Ligger bara 100 meter från ett stort shoppingcenter med supermarket, restauranger, etc. Stora rum. Bra med gratis buss till det lite lyxigare systerhotellet vid stranden en gång i timmen. Trivdes oerhört bra här!”

• ”I tillägg till en riklig bufféfrukost fanns a' la carte frukost på en lugnare "kvartersrestaurang". Båda alternativen var goda och variationsrika.”

• Azure Escape Gästbetyg: 8

”Läget. Lagom stor stad och nära till seashell beach. Centralt läge i lugnt område.”

• Ti Kaye Resort & Spa Gästbetyg: 10

”Helt fantastiskt! Vi blev positivt överraskade, hotellet var fantastiskt och all personal var otroliga. Vi kände oss som hemma och ville definitivt inte lämna. Bästa ön att spendera honeymoon på Vi kommer tillbaka!”

• Bay Gardens Hotel Gästbetyg: 8

”Stora rum med bra AC. Frukosten var väldigt bra. Det fanns ett samarbete med systerhotellet som låg på stranden med en fri shuttelbuss.”

De 15 bästa hotellen i Castries