2. Opinions d'hotels de Espanya
  3. Opinions de cases i apartaments de Catalunya
Catalunya Opinions de cases i apartaments de vacances autèntiques de clients reals

• Can Geneta Puntuació: 9

"Tranquil.litat"

• "L'atenció del personal."

• Cal Mestre- Olot Puntuació: 4

"La situació"

• "El que més m'ha agradat ha estat la comoditat general de la casa, la piscina, l'espai per fer la barbacoa, i el confort de les habitacions, els llits i també els lavabos i la cuina. Una casa molt completa, molt bonica i molt recomanable. A més l'amfitrió molt atent."

• "L’apartament està super ben equipat i l’atenció es molt bona ."

• EMAÚS Puntuació: 9

"Els anfitrions no ens podien haver acollit millor, la casa es gran i comode, amb totes les eines necessàries :)"

• Casa Concha Apartamentos Puntuació: 9

"Localització i vistes. La seva localització a primera línia de mar li dona unes vistes des del saló que ens han enamorat."

• PISO CÉNTRICO DE 100 M2 Puntuació: 9

"Fàcil aparcament a només 10 minuts caminant del centre. Pis molt espaiós i lluminós."

• "L'amplitud de l'apartament i la situació. Llàstima que només poguéssim anar a dormir poques hores."

• Apartaments Fontalba Puntuació: 10

"La ubicació és espectacular per a poder fer rutes de senderisme. L'apartament estava molt net i té unes vistes impressionants des de la terrassa. És un lloc ideal per anar-hi amb la teva mascota, ja que hi ha molt d'espai a l'aire lliure."