2. Hotelanmeldelser for Italien
  3. Hotelanmeldelser for Italien
Cavagrande del Cassibile Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Casal Sikelio Point fra anmeldelser: 10

"Casal Sikelio føles som paradis på jord! Stedet er virkelig indbydende. Lejlighederne er dejlige: Lyse, moderne og rummelige. Der bliver gjort meget grundigt rent hver eneste dag. Sengene redes, affald bæres ud, håndklæder udskiftes. Mere komfortabelt bliver det ikke! Derudover var personalet meget venligt, servicemindede og imødekommende. Hotellet er familiedrevet og ejeren, Antonio, og hans familie er fantastiske. Antonio hjælper meget gerne med alle spørgsmål, man måtte have og giver gode tips til seværdigheder, restauranter m.v. Poolen er en af de skønneste, vi nogensinde har været ved og der er altid god plads ved liggestolene. Den store have er smuk og frodig. Hvis du planlægger at besøge byer, restauranter osv., skal du have en bil, så du kan komme til de omkringliggende dejlige byer (fx Siracusa, Noto, Marzamemi) og de smukke naturoplevelser. Det er meget nemt og sikkert at parkere sin bil på hotellet. Vi giver det vores varmeste anbefalinger og håber at komme tilbage igen en dag."

• Eureka Palace Hotel Spa Resort Point fra anmeldelser: 8

"Placering Værelser Personale"