2. Hotelanmeldelser for Grækenland
  3. Hotelanmeldelser af ferieudlejninger i Det centrale Grækenland
Det centrale Grækenland Verificerede anmeldelser af ferieudlejninger fra tidligere gæster

• villa vagelis Point fra anmeldelser: 8

"Fint sted, mega skøn beliggenhed. Sød vært. Alt I orden. Ku sagtens bruge længere tid der. Kan købe morgenmad. Dog lille udvalg. Evia er en pragtfuld ø med masse smuk natur. Og masser af skønne små landsbyer. Kommer helt sikkert igen 😍"

• Island Apartments Point fra anmeldelser: 8

"Meget pænt og rent. Flot beliggenhed yderst på tangen. Fik redt seng begge dage vi var der. Let at kommunikere med stedet, som svarede omgående ved henvendelser."

• PRINCESS OF BLUE EAGLES RETREAT Point fra anmeldelser: 9

"Værten, udsigten og poolen er fremragende. Huser er dejligt."

• VILLAS BALATSOURAS Point fra anmeldelser: 10

"Virkelig lækkert og smagfuldt indrettede villaer med stor og lækker privat pool. Super sødt og serviceminded personale, som stod til rådighed 24/7. Vi nød virkelig vores ophold her. Kan varmt anbefale et ophold i Villas Balatsouras."

• Island Apartments Point fra anmeldelser: 10

"Altanen var dejlig stor"

• Panorama Hotel Point fra anmeldelser: 8

"Fantastisk udsigt. Meget rimelig pris. Hyggeligt lokalt miljø -meget græsk og ikke særligt turistet. Fint selv at kunne lave mad engang imellem."

• ARION SEASIDE SUITES Point fra anmeldelser: 8

"De rolige omgivelser."

• Blue Lagoon Studio Point fra anmeldelser: 9

"Der var pænt og hyggeligt - dejligt med morgenmad i køleskabet, kaffe og te mv. Simi er kanon god til at svare hurtigt og hun er meget fleksibel."

• Despoina Apartments Point fra anmeldelser: 10

"Despoina er den fuldendte værtinde. Mangler du noget så henvend dig til hende og hun vil gøre alt hvad hun kan for at hjælpe. Despoina har en lille restaurant/cafe hvor markant få fortrinlig mad til en meget fornuftig pris. Vi elsker terrassen og den lille badestrand beliggende kun få meter fra lejligheden. Er beliggende i en meget afslappet og rolig lille landsby. Der er et fint lille minimarked og flere steder at spise. Vi var her for anden gang og kommer meget gerne igen."

• Paleros View Inn Point fra anmeldelser: 8

"Flot udsigt, fin stor terrasse, rent, fint køkken med alt nødvendigt Dejlig pool"

De 30 bedste ferieudlejninger i Det centrale Grækenland

baseret på 51.949 gæsteanmeldelser af ferieudlejninger på Booking.com