2. Hotelbeoordelingen Kroatië
  3. Hotelbeoordelingen Kroatië
Central Istria Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Winery & Design hotel ROXANICH Beoordelingsscore: 9

“Mooie ligging goed restaurant met ongelofelijk uitzicht Prijzen van de wijn zijn wel zeer duur”

• Boutique Hotel Vela Vrata Beoordelingsscore: 8

“Super gastvrije ontvangst door receptionist en een medewerker. We kwamen laat aan en werden geholpen bij het parkeren van onze grote auto met fietsen achterop. Het was een smal straatje maar we konden hem achter het hotel parkeren. Zeer ruime kamer met authentieke inrichting. Ontbijt goed met verse producten. In de ochtend een leuke wandeling langs de oude stadsmuur gemaakt, schitterend uitzicht over de vallei vanuit dit lieve dorpje.”

• Heritage Hotel San Rocco Beoordelingsscore: 8

“Schitterende locatie, prachtige parktuin met groot verwarmd zwembad, veel ligstoelen met ligplaatsen in de zon of in de schaduw. Het gastronomische menu was schitterend en van een bijzonder hoog niveau. Bovendien wordt de mogelijkheid geboden om desgewenst gerechten van de verschillende keuzemenu's te verwisselen. Het ontbijt was uitgebreid en verfijnd met vers fruit en fruitsap, huisgemaakt gebak enz... Wij verbleven in de Vintage-suite. Deze was ruim en zeer elegant aangekleed, de badkamer was zeer luxueus.”

• Villa Kovač Beoordelingsscore: 10

“Netheid, comfort.”

• B&B Palazzo Angelica Adults Only Beoordelingsscore: 9

“Prachtige locatie. Het uitzicht is geweldig. De b&b is schoon en het personeel is vriendelijk. In het dorp zelf is niet veel te doen. Er is één lokaal restaurantje waar we lekker gegeten hebben. Het ontbijt bij de b&b was heerlijk.”

• Wine Residence Cattunar Beoordelingsscore: 10

“De ligging en de service!”

• B&B Palazzo Angelica Adults Only Beoordelingsscore: 6

“De kamer was prima, mooi en schoon. Heerlijk ontbijt, goed verzorgd.”

• Villa Aria Beoordelingsscore: 10

“Hele fijne week in Villa Aria gehad. We waren erg vriendelijk ontvangen door de eigenaren. Alles in de Villa goed onderhouden en zeer schoon. Heerlijke rustige locatie waar je zeker tot rust kan komen.”

• Kuća za odmor Lorela Beoordelingsscore: 9

“De rust en het uitzicht!! Prachtig. Huisje ligt achteraf . Heerlijk als je van rust houdt. Je kunt er wandelen en fietsen. Met de auto zit je zo in Zminj waar alles is aan winkels en restaurants. Half uurtje van Pula en Rovinj . Super leuke dorpjes rondom.”

• Vita Mia Beoordelingsscore: 9

“Fijne sfeer, fijne mensen, heerlijk rustig. Loopafstand restaurant, wijn proeverij en distellerij.”

De 10 beste hotels in: Central Istria