2. anmeldelser av hoteller i Serbia
  3. anmeldelser av ferieboliger i Sentral-Serbia
Sentral-Serbia Ekte anmeldelser av ferieboliger skrevet av ekte gjester

• Blok 2 Omtalescore: 9

«Miran kraj Dosta parkinga»

• «Leiligheten og parkering.»

• Ahoy S Belgrade apartment Omtalescore: 9

«Utmerket beliggenhet, greie fasiliteter i leiligheten. Pluss for vaskemaskin. Grei utstyrt kjøkken med oppvaskmaskin. Stille og rolig i leiligheten til tross for at den vender mot sterkt trafikkert gate. Kjæledyr tillatt.»

• «Alt var perfekt, akkurat som på bildene og en hakk bedre. Fru Jasna er utmerket vertinne, vi følte oss veldig velkomne og hun sørget for alt vi måtte ønske! Tusen takk for gjestfriheten! Vi kommer tilbake ❤️»

• BG Exclusive Suites Omtalescore: 10

«Mitt opphold i Beograd er alltid forbedret av dette hotellet. Jeg reiser på forretningsreise og er takknemlig for utmerket internett. Høflig personale»

• Boutique Apartments 360º Omtalescore: 7

«Ut i fra bilder rent, faktisk skiten leilighet!»

• Relax lux Omtalescore: 10

«Prostrano,velika terasa,udoban krevet»

• Natura Airport Apartment Omtalescore: 10

«Vakker hage, veldig fint interiør, veldig hyggelig vert som hjalp oss med skyss fra Beograd og til flyplassen»

• Bahus Inn Omtalescore: 1

«Likte ikke å ligge våken hele natten pga støyende og røykende bargjester, likte heller ikke at personalet ikke overholdt sine egne husregler ved å tillate dette, og heller ikke at våre rom ble fylt av sigaretteøyk og aller minst for å måtte betale for alt dette som jeg ikke har bestilt.»

• Magenta New Belgrade Omtalescore: 10

«Rent og pent!»