2. Hotelbeoordelingen India
  3. Hotelbeoordelingen India
Central Zone Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Marble Palace Beoordelingsscore: 9

“Vlakbij de tempels. Heel centraal. Schoon en ruim! Vriendelijk personeel. Fijne bedden.”

• Apollo Guest House Beoordelingsscore: 8

“De locatie”

• La Curcuma Luxury Homestay Beoordelingsscore: 10

“La Curcuma is een ontzettend fijne homestay net buiten het centrum van Khajuraho. De kamer was comfortabel met een fijn bed, ruime badkamer, tv, waterkoker. Goed ontbijt, vriendelijk personeel. Ze regelden een (gratis) pick up van de luchthaven. Prijs/kwaliteitverhouding is top.”

• Bed and Breakfast at Colaba Beoordelingsscore: 7

“Heerlijke lokatie!”

• Holiday Home Stay Beoordelingsscore: 9

“Abbas en zijn vrouw doen echt zijn best om voor je te koken en dingen in khajurao voor je te organiseren. Hij brengt je graag met zijn tuktuk. Bijvoorbeeld naar een Panna tijgersafari.”

• Krishnayan Heritage Beoordelingsscore: 10

“Je wordt zeer persoonlijk ontvangen door de eigenares, de kamers zijn basic maar groot en de badkamer is nieuw en super. Je hebt een mooie binnentuin waar je kan zitten om even te bekomen van alle drukte. Je zit midden in Gwalior, maar je hoort niets van de stad. De home stay is in een historisch gebouw, wat de beleving, want dat is het, een extra cachet geeft. Ze hebben ons een gids aanbevolen, Chandra, die de beste gids is gebleken van ons hele verblijf in India.”

• Peaceful Home Stay Beoordelingsscore: 10

“Super behulpzaam,super locatie,onberispelijk proper”

• Deewanji Ni Haveli Beoordelingsscore: 10

“Heerlijke oase in de drukke oude stad! Prachtig gebouw, comfortabele kamer en supervriendelijk personeel.”

• Royal Nest Premium-AS Beoordelingsscore: 3

“Mooi, ruim appartement met grote slaapkamers. Ze lieten mij binnen ook al hadden ze mijn booking niet gezien. Leuk dat ik niet lang moest blijven, ik voelde me niet veilig, samen met mannen in een privéwoning. Ik kon het niet plaatsen.”

De 30 beste B&B's en herbergen in: Central Zone

gebaseerd op 4.746 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com