2. Hotelanmeldelser for Frankrig
  3. Anmeldelser af B&Bs og kroer i Champagne - Ardenne
Champagne - Ardenne Verificerede anmeldelser af B&Bs og kroer fra tidligere gæster

• La Maison de Reina Point fra anmeldelser: 10

"Indretning Morgenmad Beliggenhed"

• LA PART DES ANGES Point fra anmeldelser: 9

"Meget høflig og varm betjening. Hjælpsomhed. Stort værelse og stort badeværelse. Lækker morgenmad."

• Maison Longue de La Cassine Point fra anmeldelser: 10

"Utrolig venlige og hjælpsomme værter, som hjalp udover det forventelige. Vi har aftalt at komme igen. Vi havde værelse med køkken. Fint udbud af mad i køleskabet, da jeg havde købt aftensmad og morgenmad. Hjælp til at lade cykler op om natten. (Vi cyklede langs kanalen ad den nye cykelrute)"

• LE CHARDONNAY Grand Cru Point fra anmeldelser: 10

"Rent, beliggenhed og dejlig morgenmad og en værtinde som var meget deltagende og engageret"

• PIVOINE Chambre d hotes Point fra anmeldelser: 10

"Fantastisk værtinde og fantastisk mad. Vi blev totalt forkælede."

• Bulles de Lune Point fra anmeldelser: 4

"Bubblebad"

• Au Saint-Amand Point fra anmeldelser: 8

"Værten var flink og hjælpsom. Værelset var stort. Sengen fin. Rengøring i top. Morgenmaden var rigtig god."

• Les Rendzines Point fra anmeldelser: 9

"Hyggeligt og god privat indkvartering i rolige omgivelser. Gode faciliteter med bad overdækket terrasse."

• La Bastide Champenoise - Chambres d'hôtes Point fra anmeldelser: 10

"Sødeste vært, lækkert og stort værelse og super morgenmad. Kvalitet for pengene i rolige omgivelser lige uden for den fantastiske Reims."

• L'Atelier - Gîte & Spa Point fra anmeldelser: 10

"Indenfor en kilometer af Avenue de Champagne og gode restauranter. Høflig og yderst opmærksom vært. Alt var godt! Gode Champagner i køleskabet. Fint og rent og det hele i top!"

De 30 bedste B&Bs og kroer i Champagne - Ardenne

baseret på 62.773 gæsteanmeldelser af B&Bs og kroer på Booking.com