2. Opinions d'hotels de Japó
  3. Opinions d'hotels de Japó
Chubu Opinions d'hotels autèntiques de clients reals

• Oshi Ryokan Puntuació: 10

"Estada perfecta en un hotel tradicional envoltat de natura. El personal super amable i atent, els àpats abundants i super complets, es fan en una sala privada. Té un bany amb una banyera d'aigua calenta. Els llits incòmodes però és la gràcia d'aquest tipus de llocs!!"

• Hotel Forza Kanazawa Puntuació: 10

"Ubicació, habitació còmoda, cafè gratis tot el dia... Molt bé. Preu correcte."

• Hotel Asafuji Puntuació: 10

"Conocer de la cultura general y culinaria de JAPÓN es una experiencia única a través de los dueños y el equipo de este lugar ... además, a pocos pasos está el pueblo y la maravillosa vista del FUJI SAN."

• "Molt bona ubicació. Esmorzar abundós. Cafè i tè gratuït per als clients. Escriptori a l'habitacióPetita nevera I bullidor d'aigua."

• "Perfecte! Relaciò qüalitat preu perfecte! Bona ubicaciò. Molt aprop de l'estaciò. Molt bona atenciò i bon esmorsar."

• "Molt bona opciò per allotjar-te a Tayama. A més el petit onsen que tenen fa que l'estada sigui perfecte. Totalment recomenable."

• Ryokan Yamamuro Puntuació: 8

"Personal molt agradable i atent. Hi havia un servei de tintoreria molt a prop i ens van ajudar amb les gestions. Ens van aconsellar llocs per visitar de Kanazawa Banys sota la casa molt agradables per fer un bany quan acaba el dia"

• Richmond Hotel Matsumoto Puntuació: 10

"Tot perfecte"

• Mercure Hida Takayama Puntuació: 10

"Les instal·lacions són espectaculars i ens van deixar un detallet pel nostre viatge de noces"

• Fuji View Hotel Puntuació: 5

"Les vistes a Fuji si tens sort."