2. Hotelanmeldelser for Japan
  3. Hotelanmeldelser for Japan
Chubu Verificerede anmeldelser af B&Bs og kroer fra tidligere gæster

• AIBIYA Point fra anmeldelser: 10

"Dejligt sted med god beliggenhed. Alt var som aftalt og vi havde stor gavn af faciliteterne med køkken."

• Magome Chaya Point fra anmeldelser: 8

"Stemningen"

• 街のホテル Point fra anmeldelser: 8

"Lille sted med mulighed for alt. Stort rum, fint bad og toilet. Mulighed for at låne cykler, tæt på 3 togstationer."

• Kizuna Lodge & BBQ Centre Point fra anmeldelser: 10

"Fantastisk modtagelse og behandling. Fantastisk morgenmad. Værtinden er hjælpsom ud over alle grænser."

• Guest House Kadoyasu Point fra anmeldelser: 6

"Meget flinkt personale, der var rent og lobby området var flot. Fin belligenhed"

• Guest House Motomiya Point fra anmeldelser: 10

"Supervenlig og gæstfri værtinde. Vi følte os virkelig velkommen, og hun tilbragte meget tid med fx at lære os origami. Fantastisk flot og velsmagende mad. Stilfuldt japansk hjem."

• Kakureyado Fujikawaguchiko Point fra anmeldelser: 8

"Værten og haven var super"

• Wafu Guesthouse Kashiwaya Point fra anmeldelser: 9

"Dejligt sted med et hyggeligt rum og en hyggelig atmosfære. Damen var meget sød"

• Orange Cabin Inn far from station Point fra anmeldelser: 8

"Fantastisk en mands værelse og en fantastisk udsigt fra stuen! Personalet var glade, behjælpelig og imødekommende!"

• 熱海温泉 実の別荘 Point fra anmeldelser: 9

"Kæmpe opholdsrum på etagen køkken/stue m fin udsigt og mulighed for at lave mad/egen forålejning. Vært super hjælpsom. Byområde indenfor gangafstand. Onsenbad i eget rum m udsigt helt perfekt."

De 30 bedste B&Bs og kroer i Chubu

baseret på 63.551 gæsteanmeldelser af B&Bs og kroer på Booking.com