2. Hotellrecensioner ITA
  3. Hotellrecensioner ITA
Cilento Verifierade recensioner av semesterboenden från riktiga gäster

• ”Mysigt ställe med fantastisk utsikt. Väldigt trevlig och tillmötesgående familj som drev stället. Bil är nödvändigt och det finns många trevliga ställen i närområdet.”

• Residence Villa Rosi Gästbetyg: 10

”Omgivningen.Helt fantastiskt”

• Cilento Rooftop Gästbetyg: 9

”Lägenheten var fin och läget var fantastiskt med en otrolig utsikt och en stor och härlig terrass. Antonino var hjälpsam och bra att kommunicera med. Extra plus att vi fick låna barnstol!”

• ”Fantastiskt läge”

• Blue Bay Suite & Spa Gästbetyg: 10

”Ägarna fantastiskt service-minded och tillmötesgående. Gjorde allt för att vår vistelse skulle vara tipp-topp.”

• ”Mycket bra läge samt lugn och fridfull miljö”

• Antica Dimora Aragonese Gästbetyg: 9

”En charmig lägenhet som ligger högt uppe vid slottet. Lugnt område. Sovrummet hade utsikt över vattnet. Värden körde oss till boendet och erbjöd sig att skjutsa oss till tåget. Vi fick både hemmagjord limoncello, bakverk och en liten flaska spumanti. Runt omkring fanns många barer och restauranger.”

• Residence San Antonio Gästbetyg: 10

”Vi hade en superfin vistelse på Residence san Antonio! Rummet var behagligt svalt och vi hade fantastisk utsikt. Personalen Ana och Carmelo var otroligt hjälpsamma och gulliga när vår bil gick sönder. Vi rekommenderar boendet varmt!”

• Il Giardino di Athena 1 Gästbetyg: 9

”Det varma välkomnandet. Att det fanns bröd, mozarellla och frukt som värdparet generöst bjöd på. Närheten till templen. den fina olivträdgården som vi satt i på eftermiddagarna, Morgonsolen vid trädgårdsmöblerna.”

De 30 bästa semesterboendena i Cilento

baserat på 33 795 recensioner för semesterboenden på Booking.com