Ciociaria Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Monastero Di Sant'Erasmo Beoordelingsscore: 6

“Locatie was prima”

• Hotel Relais Filonardi Beoordelingsscore: 8

“Midden in de oude stad”

• Hotel Ristorante Borgo Antico Beoordelingsscore: 9

“Super mooie locatie, goed bed, super gegeten en ontbeten. Echt een aanrader.”

• Hotel Relais Filonardi Beoordelingsscore: 10

“Vriendelijke mensen. Een prachtig mooi oud gebouw . Behulpzaam personeel. Beneden het hotel is een goede parkeerplaats. Bij het hotel zelf is parkeren mogelijk voor kleinere auto's”

• DIMORA MARELLA Patrica - Frosinone Beoordelingsscore: 8

“Mooie villa met authentieke details en inrichting. Heel vriendelijke eigenaresse.”

• Hotel Ristorante Borgo Antico Beoordelingsscore: 10

“Geweldig hotel, vriendelijke mensen en het diner is er super en tegen een geweldige prijs.”

• Kairos Resort & SPA Beoordelingsscore: 8

“Locatie was niet bijzonder. Verder waren alle voorzieningen aanwezig. Het eten was goed. Lekker ontbijt. Het is meer een hotel voor sporters.”

• Hotel Piazza Marconi Beoordelingsscore: 7

“Prima locatie, rustig hotel.”

• Hotel Relais Filonardi Beoordelingsscore: 10

“Een ongelooflijk prachtig hotel, ik denk in een oud palazzo, zeer netjes, een hotel met grandeur, ruime mooie kamer, prachtig restaurant, alles was gewoon waw. Het personeel supervriendelijk, als in in de buurt ben twijfel ik geen seconde om hier terug te keren, tijdens mijn reis had ik 80km omgereden om hier te overnachten wel het was echt de moeite.”

• DIMORA MARELLA Patrica - Frosinone Beoordelingsscore: 10

“Echt een top locatie . De gastvrouw is super aardig en kan koken als een 5 sterren chef. Bed ligt heerlijk echt de moeite waard om heen te gaan”

De 30 beste hotels in: Ciociaria