2. Hotelanmeldelser for Portugal
  3. Anmeldelser af B&Bs og kroer i Coimbra Region
Coimbra Region Verificerede anmeldelser af B&Bs og kroer fra tidligere gæster

• Colina do Elétrico Point fra anmeldelser: 10

"Vi havde et rigtig fin ophold på Colina do Electrico. Fine værelser med eget toilet. Fælles køkken, men stort nok til, at alle kunne have egne ting stående. En rigtig sød og hjælpsom vært. Stedet ligger få kilometer fra centrum, så man skal have bil eller anden transport, for at komme til stranden."

• JR Studios & Suites I Rius I Point fra anmeldelser: 9

"Central beliggenhed, en gåtur over broen, så var man ved gågaden. Gode restauranter og indkøb i nærheden."

• Vila Julieta Guesthouse Point fra anmeldelser: 8

"Pænt værelse, venligt personale, tæt på centrum. Anbefaler stedet, hvis man ikke har noget imod at gå op af en stejl bakke, for at komme tilbage fra centrum"

• AQ 188 Guest House Point fra anmeldelser: 10

"Beliggenhed op ad bakke, nok ikke så godt til gangbesværede. Huset rigtig komfortabelt og dejligt. Super god seng og det fælles køkken fungerede perfekt. Dejligt at der blev stillet vand frem på værelset hver dag, og at der stod kaffe og te til fri afbenyttelse. Alt perfekt. Meget venligt personale."

• Marina Charming House Point fra anmeldelser: 8

"beskrivelsen sagde at det var et værelse med balkon. Det var det ikke. Så mit første indtryk var skuffende. Men værelset var fint, og morgenmaden super dejlig. Så et godt ophold"

• Villa Barrinha Point fra anmeldelser: 9

"Meget valuta for pengene - skønt lille sted"

• Marina Charming House Point fra anmeldelser: 8

"Alt"

• Solar Antigo Luxury Coimbra Point fra anmeldelser: 10

"Fedt med servering på værelset, godt med varm mælk og glutenfri brød."

• Solar Antigo Luxury Coimbra Point fra anmeldelser: 8

"By nærhed"

• Puzzle Suites B&B Point fra anmeldelser: 10

"Den gode kommunikation imellem udlejer og mig. Alt var så rent og pænt. Meget god vært som informerede os om mulighederne i og uden for byen. Vi kommer gerne tilbage"

De 30 bedste B&Bs og kroer i Coimbra Region

baseret på 72.374 gæsteanmeldelser af B&Bs og kroer på Booking.com