Provincie Cordoba Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Casa Boutique Navarro Beoordelingsscore: 8

“De moderne frisse uitstraling en goede airco.”

• Apartamentos Córdoba Atrium Beoordelingsscore: 9

“Het is een compact appartement maar zeer compleet. Erg comfortabel. Midden in het centrum, alles op loopafstand. Parkeergarage om de hoek. Fijn bed, fijne douche, nachtverlichting in badkamer. Fijne keuken. Wasmachine en strijkijzer en -plank en slimme kastindeling. Goed geïsoleerd. Dakterras.”

• “Na drie dagen konden we eindelijk in het juiste appartement. Daar was alles oké.”

• Casa la serena Beoordelingsscore: 10

“Hoe proper het allemaal was. Er was helemaal niets op aan te merken. De buitenruimte en uitzicht zijn fantastisch. We hebben daar veel en graag vertoeft. Ook is het terrein volledig omheind dus perfect voor onze hond. Amalia is super lief en vriendelijk. Wij komen graag nog eens terug!”

• LOFT DELUXE ALMA GARDEN Beoordelingsscore: 10

“Het is een prachtig appartement, de ruimte in het appartement wordt goed benut. Hier is goed over nagedacht. De ligging is fantastisch, je loopt direct het centrum in met zijn witte straatjes. Het contact met de eigenaresse hebben wij als prettig ervaren, dit al vanaf het begin van de boeking. Het ontbrak ons aan niets. Als wij terug zouden gaan naar Córdoba, zouden wij opnieuw naar dit appartement gaan.”

• Apartamentos Medina Qurtuba Beoordelingsscore: 8

“Goede locatie t.o.v. het centrum. Prachtig oud pand.”

• HOME TENDILLAS Beoordelingsscore: 8

“Ligging en de grootte”

• Apartamentos Diamante y Ónix Beoordelingsscore: 5

“Mooie patio grenzend aan de kamer.”

• “Locatie, parkeerplaats”

• “Appartement is super schoon, ruim opgezet, fijne omgeving en alles is klasse. Van inchecken, tot app contact en wat een fijne locatie als uitvalsbasis. Fijne openslaande deuren. Meer dan top.”

De 30 beste vakantiewoningen in: Provincie Cordoba

gebaseerd op 147.225 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com