Korfoe Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Zefiros Traditional Hotel Beoordelingsscore: 10

“prima klein hotel. gelegen op een super mooie plek. Heel dicht bij mooi strandje. Hele aardige mensen. echt een aanrader. Ontbijt is super fijn (keus uit 4 ) Bus naar Corfoe stad heel dicht bij.”

• Levant Hotel Beoordelingsscore: 7

“Locatie”

• Paralia Luxury Suites Beoordelingsscore: 10

“Mooie kamer. Top uitzicht”

• “De kwaliteit van gerechten. De douche”

• Dina's Paradise Beoordelingsscore: 10

“Prachtige ligging boven in het dorp met magnifiek uitzicht vooral vanaf het zwembad. Goed onderhouden , schoon,(appartement werd iedere dag schoongemaakt door vriendelijke medewerkster) mooie details, prachtige bloemen. Gastvrije eigenares! Persoonlijk welkom met een drankje en een persoonlijk afscheid. Het appartement is zeer compleet, goed uitgeruste keuken. Fijne handdoeken , ook voor bij het zwembad. Wij hadden balkon met zij zeezicht, wat op zich prima was omdat je bij het zwembad mooi uitzicht had. Op de andere balkons zou het in de zomer ook wel eens erg heet kunnen worden. Nieuwsgierig geworden door lovende recensies zijn we gaan eten bij Steven on the Hill. Prachtig terras, geweldige ober (George), daar voel je je welkom. Mooi gedekte tafels, misschien een euro duurder, maar dat was het waard!”

• Elea Beach Hotel Beoordelingsscore: 10

“Prachtige omgeving en perfecte locatie”

• Aeolos Beach Resort Beoordelingsscore: 9

“- Vriendelijk personeel. Al het personeel (receptie, restaurant, strandbar, schoonmaak) zijn allemaal enorm vriendelijk en behulpzaam. Dit maakt het verblijf extra fijn. - Erg goed eten met leuke wisselingen in buffet (ondanks wij normaal niet van all-in zijn hebben we hier echt van genoten, we zijn ook niet meer buiten het resort gaan eten) - Je loopt zo richting het strand waar je prachtig kan zwemmen. Tijdens ons verblijf was er altijd voldoende plek om te verblijven en was er niets van te voren al geblokkeerd door mensen (met handdoeken) - Wij vonden de prijs-kwaliteit echt enorm goed.”

• Lorantina House_ Holidays in Corfu Beoordelingsscore: 10

“Mooie locatie, geweldig uitzicht, Litsa is een hele lieve host, parkeerplek voor de deur”

• “Ligging hotel en bereidwilligheid personeel Fijne zwembaden.”

• Telesilla Hotel Beoordelingsscore: 8

“Dichtbij de haven waar we moesten zijn voor werk. Makkelijk om er te parkeren. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Kamers zijn netjes en schoon. Bar is gezellig met leuk personeel.”